آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 تیر ماه 1400 = 22-06 2021

مردی بخاطر نوشیدن مشروب الکلی در خطر اعدام است

خبرگزاری هرانا – یک مرد میانسال که به اتهام شرب خمر بازداشت شده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت، نماینده دادستان درخواست اعدام را مطرح کرده است. این شهروند پیش از این نیز ۳ مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت و بابت آن مجموعا ۲۴۰ ضربه شلاق را متحمل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه ایران، مرد میانسال که برای چهارمین بار به اتهام شرب خمر دستگیر شده بود پس از محاکمه با درخواست اعدام، توسط نماینده دادستان مواجه شد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده از اوایل امسال با شکایت یکی از همسایه های متهم آغاز شد.

پس از تماس مرد همسایه، ماموران به خانه متهم رفتند و بعد از گرفتن تست الکل وی را بازداشت کردند. با این حال او منکر شرب خمر بود و به همین خاطر در کلانتری با ماموران درگیر شد. در ادامه ماموران به استعلام سابقه وی پرداختند و معلوم شد وی پیش تر نیز ۳ بار به اتهام شرب خمر بازداشت شده و هربار شلاق خورده است.

به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان پس از قرائت کیفرخواست گفت: با توجه به اینکه حد در مورد مشروب خواری های قبلی متهم اجرا شده، طبق قانون و به خاطر شرب خمر برای چهارمین مرتبه برای او درخواست اعدام دارم. همچنین به خاطر توهین و فحاشی و تخریب در کلانتری باید مجازات شود.

در ادامه متهم به دفاع از خود پرداخت و در حالی که منکر شرب خمر بود گفت: قبول دارم که ۳ بار در حال مستی در خیابان دستگیر شدم اما هربار۸۰ ضربه شلاق خوردم. این بار در خانه ام تنها بودم و فقط با صدای بلند تلویزیون می دیدم که همسایه ها پلیس را خبر کردند. آن روز مشروب نخورده بودم و اتهامم را قبول ندارم. به همین خاطر هم در کلانتری با ماموران درگیر شدم.

سپس وکیل مدافع متهم به دفاع از موکلش پرداخت و گفت: میزان الکل موجود در خون متهم بسیار کم بوده و ممکن است دستگاه تست الکل خطا داشته است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد همسایه ها به خاطر اختلافات قبلی از موکلم شکایت کرده اند. از این رو تقاضای تبرئه وی را دارم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.



ایران فردا June 22, 2021 11:42 AM

این مرد بینوا بیمار است , احمق ها باید درمان بشود شما جنایتکاران فقط کشتن و سر بریدن را میدانید
ما در داخل وطن پزشگان دانا و برجسته‌ای داریم , قاضی های احمق شیعه بروید و نظر آنها را بخواهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 22, 2021 11:53 AM

دلیل حرام شموردن و مخالفت بسیار شدید ملاهای بی سروپا با مشروب خوارگی در آنست که مشروب خوارها زیر بار زور نمیروند و در بیشتر موارد به هنگام مستی از مواضع خود هرگز عقب نشینی نخواهند کرد!
اصولا عرق خورها همواره با سربلندی زندگی میکنند!
اما دلیل موافقت آخوندهای بی اصل و نصب با مواد مخدر چون تریاک، هروئین، کراک، کوریکودیل، شیشه و قرصهای روانگردان در آنست که اسفاده کنندگان این گونه مواد مخدر از انسانهای معمولی موجوداتی ذلیل، ترسو، بیفکر و سرافکنده بار خواهند آورد که با کوچکترین تشر تسلیم میشوند!
بهمین خاطر است که سپاه پاسداران یکی از بزرگترین ارگانهای جهانی ست که آزادانه اقدام به حمل و خرید و فروش مواد مخدر میکنند و بزرگترین محموله های قاچاق مواد مخدر در ایران، خاور میانه، خاور دور، اروپا، آمریکای جنوبی، مرکزی و مکزیک را نیز عهده دار هستند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Seek June 22, 2021 01:41 PM

اگر این اگر این متهم مسلمان است و به دین اسلان ایمان دارد بنابراین بنا بر عدل اسلامی سزاوار تنبیه است این خود امت اسلام بود که ۴۲ سال پیش در یک رفرندم به قانون اساسی جمهوری اسلامی بنا به شرع اسلام رآی دادند خود کرده را تدبیر نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناشناس June 22, 2021 05:58 PM

چرا یکی در خانه اش مشروب بخورد اعدامش می کنند وای این همه قتل باند سعید امامی انجام داد و جمهوری اسلامی اعتراف کرد که قتل عمدی و غیر مجاز بوده فصاص نشدند و یکی دو سال بعد آزاد شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 23, 2021 10:32 AM

این مرد بینوا بیمار است , احمق ها باید درمان بشود شما جنایتکاران فقط کشتن و سر بریدن را میدانید
ما در داخل وطن پزشگان دانا و برجسته‌ای داریم , قاضی های احمق شیعه بروید و نظر آنها را بخواهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: