آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 تیر ماه 1400 = 22-06 2021

ایران؛ اینهم از دانشکده دامپزشکی این جماعت زبان نفهم

در یکی از دانشکده های دامپزشکی جنوب کشور، استاد دانشگاه برای درس تشریح، بعد از این که یک سگ پس از دریافت چند دُز داروی بیهوشی کماکان هوشیار بود، رگ پایش را برید تا پس از مرگ حیوان، بدنش را برای دانشجویان خود تشریح کند. به گفته برخی از دانشجویان این کلاس، ظاهرا این سگ ماده هیچ بیماری خاصی نداشته و استاد نیز پس از معاینه، سلامت سگ را تایید کرده بود. در این میان بعضی دانشجویان مخالف کشتن این سگ، به دلیل انتشار تصاویر این ماجرا و اخبار آن در فضای مجازی به اخراج تهدید شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، در یکی از دانشکده های دامپزشکی جنوب کشور، استاد دانشگاه رگ پای سگی زنده را بعد از این که پس از دریافت چند دُز داروی بیهوشی کماکان هوشیار بود، برید و منتظر ماند تا آن قدر خون از بدن سگ خارج شود که بمیرد.

آن طور که دانشجویان این کلاس در فضای مجازی تعریف کرده اند، ظاهرا این سگ ماده هیچ بیماری خاصی نداشته و استاد نیز پس از معاینه ضمن تایید سلامت سگ، تاکید کرده که این سگ فقط اندکی لاغر است؛ روایت هایی که از سوی این دانشجویان در فضای مجازی منتشر شده است نیز نشان می دهد که این سگ حداقل آن قدر از نظر قوای جسمانی توانمندی داشته است که تزریق چند دُز داروی بیهوشی نیز نتوانسته آن را از پا درآورد و استاد دانشگاه برای کشتن این سگ، رگ کشاله ران پای او را با تیغ بریده است.

دانشجویان این دانشگاه جنوبی کشور همچنین در فضای مجازی این را هم گفته اند که سال گذشته ظاهرا یک راس الاغ در همین کلاس به همین شیوه کشته شده و آن حیوان نیز بعد از بریدن سرش تا چند ساعت دست و پا زده است. این دانشجویان همچنین تاکید داشته اند که تعدادی از آنها پیش از کشتن سگ از استاد درخواست کرده اند که بهتر است برای امور آموزشی از سگی مُرده استفاده کند و گویا استاد زیر بار این درخواست نرفته است.

در این میان آن طور که بعضی دانشجویان مخالف کشتن سگ به فعالان حقوق حیوانات گفته اند، ظاهرا آنها به دلیل انتشار تصاویر این ماجرا و اخبار آن در فضای مجازی به اخراج تهدید شده اند.



متین June 22, 2021 11:16 AM

وقتیکه جلاد خون آشامی چون خامنه ای و آیت العدامی بنام رِییسی ريیس جمع هار باشد از استاد دانشگاهش انتظاری بیش از این نمیتوات داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرحسین June 22, 2021 10:56 PM

یعنی حتی حیوانات هم از دست این جماعت خون آشام در امان نیستند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: