آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 تیر ماه 1400 = 27-06 2021

ضرب و شتم کارگر ۷۰ ساله بیمار قلبی توسط شهردار

یک کارگر ۷۰ ساله شهرداری اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه، توسط علی حمیدی تبار شهردار این شهرستان و عوامل وی، مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پس از این اقدام خشونت آمیز، کارگر مضروب به دستور شهردار از محل کارش اخراج شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک کارگر ۷۰ ساله که راننده حمل زباله شهرداری اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه است، توسط شهردار این شهرستان و عوامل وی، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ویدیویی از این کارگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که وی می‌گوید: علی حمیدی تبار، شهردار اسلام آباد غرب من را مورد ضرب و شتم قرار داد و چندین بار با مشت به صورتم کوبید. این اقدام خشونت آمیز وی به دلیل ریختن اتفاقی زباله در مسیر جاده از ماشینی که من راننده آن هستم صورت گرفت.

او می افزاید: بعد از وقوع این اتفاق شهردار از محل فرار کرد و ۴ نفر از عوامل وی من را از دست و پا گرفتند سریعاً از محل خارج کردند تا کسی متوجه این اقدام آنها نشود. بعد طی تماس با سر کارگر، اخراجم کردند. این درحالی است که من سه ماه اخیر نیز هیچ حقوقی دریافت نکرده ام.

کارگر مضروب با بیان اینکه چندین نفر شاهد این اقدام خشونت آمیز شهردار و عوامل وی بوده اند، عنوان می کند: من عمل باز قلب انجام داده ام و ۷۰ سال سن دارم؛ از مسؤلین تقاضا دارم که ظلم وارد شده به من را پیگیری کنند.

این کارگر پس از مواجهت با این رفتار خشونت آمیز و غیر انسانی، علیه شهردار مذکور شکایتی را به ثبت رسانده است و با این حال، شهرداری اسلام آبادغرب تا کنون جوابیه ای به این اظهارات نداشته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: