آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 مرداد ماه 1400 = 09-08 2021

کرونا/ایران؛ عکس هوایی گورستان...فیلم مردگان آواره

دبیرکل خانه پرستار گفته: وضعیت تجهیزات مورد نیاز کادر درمان در بسیاری از بیمارستان ها فاجعه است. پاسخ آمار بالای مرگ و میر کرونا را باید کسانی بدهند که مانع ورود واکسن به کشور شدند. اگر از همان موقع وزارت بهداشت و دولت اقدام به تهیه واکسن می کردند ما با این وضعیت سیاه در کشور مواجه نمی شدیم.

یک استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفته: وضعیت از زمان جنگ هم بدتر است و فاجعه چنان وسعت گرفته که دیگر هیچ کاری از بیمارستان های مشهد ساخته نیست. تجهیزاتی دیگر وجود ندارد و حتی دستکش هم وجود ندارد. فاجعه عظیم انسانی در پیش است. خیلی خیلی خیلی خیلی وضع خراب است اگر به داد مردم نرسید واقعاً فکر کنم یک کشتار عظیمی باقی خواهد ماند که در تاریخ خواهند نوشت و آیندگان ممکن است بد در مورد ما قضاوت کنند.

وبسایت حکومتی بولتن نیوز که این خبر را منتشر کرده در مطلبی با عنوان «چرا مملکت را تعطیل نمی‌کنید، فاجعه در راه است» نوشت: اگر به داد مردم نرسید فاجعه‌ ای رخ می‌دهد که در تاریخ آن را بنویسند. آقایان!‌ منتظر چه هستید؟ شما کجا زندگی می کنید که وضعیت مردم را نمی بینید؟ دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که بفهمید مردم دارند از بین می روند و خانواده ها دارند نابود می شوند؟

رئيس سازمان نظام پزشکی مشهد پیش تر هشدار داده بود که اگر واکسن نرسد فاجعه انسانی رخ می‌دهد.

سونامی مرگ با صدایی خاموش بر جان و هستی هموطنان ما می‌وزد و در سکوت قربانی می‌گیرد. آمارهای مهندسی‌شده، محاسبه‌کرده‌اند که در هر دو و نیم دقیقه یک ایرانی جان خود را از دست می‌دهد. این جنایت خاموش به‌نام کرونا تمام می‌شود در حالی که قاتل استتارکرده در پشت این ویروس کس دیگری است. (فیلم زیر)

امروزه کاملا آشکار شده است که خامنه‌ای به‌ شدت به این ویروس سوغاتی چین نیازمند است. اگر کرونا نبود، حتما به‌دنبال عامل دیگری می‌گشت تا آن را به جان مردم ایران بیندازد. در تاریکخانهٔ متحجر ذهن او این‌گونه محاسبه می‌شود که وقتی مردم درگیر تیره‌ روزی شان باشند، فرصت نخواهند کرد که به قیام علیه حکومت دست بزنند.

اما دیکتاتور مرگ‌آشام در محاسبات خود دچار اشتباه شده است. چراکه در این وضعیت در لایه‌های زیرین جامعه خشم روی خشم انباشته می‌شود و بگونه‌ ای انفجاری ناگهان بروز پیدا می‌کند. قیام آبان۹۸ و در تداوم آن قیام های سراوان و خوزستان را حتما به یاد دارد. روز بزرگ انفجار خشم و حسابرسی از این آخوند مرگ‌آفرین زودتر از آنچه تصور می‌کند فرا خواهد رسید.

فیلم زیر: گورستان های اشباع شده و مردگان آواره

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=Om77iHsXhnQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا August 9, 2021 05:18 PM

این مردک پفیوز جنایتکار چکاره است , که با ممنوع کردن ورود واکسن باعث مرگ
هزاران هموطن ما می‌شود
آین جنایتکار بر روی ثروت مردم ایران ضحاک وار نشسته و صدها هزار هموطن ما را به گورستان ها میفرستد
هموطنانم , اگر مبارزه فوری و ضربتی با این ویروس شروع نشود , اگر واکس انبوه در اختیار مردم قرار نگیرد , این ویروس جهش های خطرناکی خواهد کرد
که میلیون ها هم وطن ما به کام مرگ کشیده خواهد شد و سال ها ایران ترک نخواهد کرد
خامنئه ای جنایتکار مسئول آین کشتارها میباشد و با آو آن بله قربان گویای اطراف آین پریشان حال

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: