آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 تیر ماه 1400 = 08-07 2021

فیلم؛ بازداشت مدیر و پلمب کاروان‌سرا به خاطر این صحنه

به دلیل آب بازی گردشگران؛ کاروان‌سرای دودهک دلیجان پلمب و مدیر آن بازداشت شد (فیلم زیر)

خبرگزاری هرانا – طی روزهای اخیر کاروان‌سرای دودهک دلیجان به دلیل آب بازی و تفریح گردشگران و بازدیدکنندگان، با حکم قضایی پلمب و مدیر این کاروانسرا بازداشت شد. همچنین رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن “هنجارشکنی” خواندن اقدام گردشگران، از لغو مجوز کاروانسرا و برکناری رئیس اداره میراث فرهنگی دلیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلیجان گفت: طی روزهای اخیر کاروان‌سرای دودهک دلیجان، به دلیل تفریح و آب بازی گردشگران و بازدیدکنندگان، پلمب و مدیر آن بازداشت شد.

حسینی افزود: “همچنین به دنبال این رویداد رئیس اداره میراث فرهنگی دلیجان به دلیل قصور در نظارت و بازرسی از تأسیسات گردشگری از کار برکنار و عزل شد.”

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی، نیز در اینباره گفت: “با پیگیری‌های صورت گرفته از دفتر گردشگری طلوع تهران شکایتی تنظیم و مجوز آن لغو شد.”

کاروان‌سرای دودهک دلیجان مدتی است که با همکاری بخش خصوصی مرمت و تبدیل به مرکز اقامتی شده است.




www.youtube.com/watch?v=zn9PNrxciuw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مهران July 9, 2021 08:32 PM

حکومت بی خود کرد تعطیل کرد چیزغیرطبیعی اتفاق نیافتاد در تمام دنیا بجز در حکومت استبداد دینی ملایان این شادی ها طبیعی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: