آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 مرداد ماه 1400 = 12-08 2021

واکنش‌های بین‌المللی: وحیدی یک تروریست جنایتکار است

دولت آرژانتین و وزارت خارجه اسرائیل حضور احمد وحیدی، یکی از متهمان بمب‌گذاری ۱۹۹۴ مرکز یهودیان بوینس‌آیرس، در فهرست وزیران پیشنهادی در دولت جدید جمهوری اسلامی را به‌ شدت محکوم کرده و گفتند که او یک تروریست جنایتکار است.

به گزارش یورونیوز، در بیانیه وزارت خارجه آرژانتین تصریح شده است که چنین تصمیمی «بی‌حرمتی به نظام قضایی آرژانتین و قربانیان حملهٔ تروریستی بی‌رحمانه به انجمن آرژانتین و اسرائیل (آمیا) است.»

در وب‌سایت رسمی پلیس بین‌المللی،‌ اینترپل، از سال ۲۰۰۷ در کنار نام‌هایی چون محسن رضایی و علی فلاحیان که به خاطر پرونده انفجار آمیا در آرژانتین تحت تعقیب هستند نام احمد وحیدی نیز به عنوان فرمانده سابق نیروی قدس سپاه دیده می‌شود.

در انفجار مهیب سال ۱۹۹۴ در مرکز «آمیا» ۸۵ نفر کشته و ۳۰۰ تن زخمی شدند و ساختمان هفت طبقه مرکز ارتباطات یهودیان با اسرائیل ویران شد.

انفجار «آمیا» و ارتباط آن با جمهوری اسلامی، همچنان یکی از مهم‌ترین پرونده‌های گشوده در افکار عمومی آرژانتین است.

روز پنج‌شنبه، ۲۱ مرداد، همچنین حساب رسمی وزارت خارجه اسرائیل در توئیتر طرح نام احمد وحیدی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کشور در کابینه رئیسی را «انتصاب شرم‌آور» خواند و از جامعه بین‌الملل خواست این اقدام را محکوم کند.

وزارت امور خارجه اسرائیل در توئیتی که در صفحه رسمی فارسی خود منتشر کرد از احمد وحیدی به عنوان «جنایتکاری» نام برده که به دلیل کشتن ۸۵ نفر در حمله به ساختمان یهودیان در بوینس آیرس، تحت پیرگرد پلیس بین‌الملل قرار دارد.

این منبع نوشت: وحیدی، وزیر کشور جدید رژیم ایران، جنایتکاری است که به دلیل کشتن ۸۵ انسان بی‌گناه در حمله تکان دهنده به ساختمان یهودیان در بوینس آیرس، تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار دارد. جامعه بین المللی باید این انتصاب شرم آور را محکوم کند...

در ادامه این توئیت، وزرات خارجه اسرائیل همچنین از ابراهیم رئیسی با عنوان «قصاب تهران» و «مسئول کشتن هزاران ایرانی» نام برده و وزرای او را «مسئول کشتن انسان‌ها در سراسر جهان» معرفی کرده است.



ایران فردا August 12, 2021 11:11 AM

اگر در محافل بین‌المللی شکی وجود داشت , حال کودک هفت ساله هم درک کرده که این جانوران چه انسان خوارانی هستند
این کابینه ادم کشان و انسان ستیزان در واقع تکمیل شده
ولی قابل توجه است که این عقب افتاده های شیعه گاف بعد از گاف میدهند
رهبرشان کودک کش و آتش افروز و جنایتکاری که عامل کشتار هزاران آنسان است
نخست وزیرش هزارها انسان را بقتل رسانده و تازه افتخار هم میکند
رئیس قضات آو انسان کش هار و بیمار روحی
حال آین دلقک های کابینه , یکی بعد از دیگری امنیتی و جتایتکار
آین ارازل و اوباش به سزای اعمالشان خواهند رسید
در تاریخ هزاران ساله انسان ها , کدام ادم خوراری توانست در مقابل اکثریتی دوام بیاورد , آن هم با این انسان های مطلع و فرهیخته
دیر و زود دارد جنایتکاران , سوخت و سوز ندارد
پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: