آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 تیر ماه 1400 = 18-07 2021

روزنامه داخلی: آیا بابک زنجانی در آستانه اعدام است؟

روزنامه آفتاب یزد نوشت: اینکه بابک زنجانی فرزند خلف اصلاحاتی‌ها و کارگزاران است و یا دانش آموخته مکتب احمدی‌نژاد، شرایط پرونده‌اش را تغییر نمی‌دهد چرا که او بیشتر حاصل ناکارآمدی و فساد اقتصادی و سیستم ناقص بانکی کشور است.

نام بابک زنجانی سالهاست که به عنوان یکی از ابر اختلاس گران کشور سر زبان‌ها افتاده است. طی این سالها، به جز چند سال اول که با ادعا‌های کذب این متهم و نامه نگاری‌های او گذشت، تا کنون روند بررسی پرونده او در سکوت انجام شده و حالا خبر از قطعی بودن حکم او به گوش می‌رسد. حکمی که اعدام است.

بالاخره زمان رسیدگی به پرونده بزرگ ۲۰۹ جلدی متهم نفتی فرا رسید. حالا بابک زنجانی به خاطر پرونده بسیار سنگینی که دارد، به پای میز محکمه‌ای که ریاست آن را قاضی صلواتی بر عهده دارد، کشانده شده است، بسیاری از وکلا به پرونده زنجانی لقب بزرگترین و پیچیده‌ترین پرونده سالیان گذشته فساد مالی در کشور لقب داده‌اند حالا ۸ سال از بازداشت این متهم می‌گذرد ۸ سال که برای رسیدگی به این پرونده پیچیده ده‌ها تیم تحقیقاتی فقط به خارج از کشور سفر کرده‌اند و صد‌ها جلسه تحقیقاتی نیز برای رسیدن به نتیجه در داخل کشور در مورد این پرونده تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در برنامه دستخط گفت: حکم اعدام «بابک زنجانی» قطعی است؛ اگر برای بازگرداندن اموال همکاری کند، ممکن است تخفیف بگیرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: