آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 مرداد ماه 1400 = 09-08 2021

نفتکش اسرائیلی؛ رژیم یاغی ایران را مجازت خواهیم کرد

وزیر خارجه ایالات متحده در جلسه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل در مورد حمله به کشتی مرسر استریت که به رژیم ایران نسبت داده شده است گفت این حمله بدون پاسخ نمی‌ماند و افزود جهان نمی‌تواند اجازه دهد چنین اقداماتی بدون مجازات بماند.

به گزارش صدای آمریکا به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه آمریکا در این جلسه که روز دوشنبه ۱۸ مرداد و با ویدئو کنفرانس در مورد امنیت کشتیرانی برگزار شد گفت: این حمله بر مبنای الگوی برخی حملات تحریک‌آمیز دیگر صورت گرفته است.

آنتونی بلینکن افزود: «این بر عهده تمامی کشورها است که کسانی که مسئول هستند را پاسخگو نگه دارند. در غیر این صورت، فقط حس معافیت از مجازات آن‌ها تقویت می‌شود و در زیرپا گذاشتن نظم کشتیرانی،‌ جسورتر می‌شوند.»

فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا، سنتکام، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بر اساس بررسی کارشناسان، پهپادی که کشتی «مرسر استریت» را هدف قرار داده، در ایران تولید شده است.

نفتکش مرسر استریت که با پرچم لیبریا حرکت می‌کرد، متعلق به ژاپن و تحت مدیریت شرکت زودیاک است که مالکیت اسرائيلی دارد. دو خدمه این کشتی که شهروندان بریتانیا و رومانی بودند، در پی این حمله کشته شدند.



mari August 3, 2021 10:00 PM

پاسدارهای قاچاقچی و جنایتکار بدجور هار شده اند دنبال بادگیری هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا August 9, 2021 08:25 PM

ادم خواران سپاه کودک کشان و جانیان در خلیج فارس به دنبال شروع جنگی دیگری پرسه میزنند همانطور که هندی زاده انسان کش وانسان ستیز گفت
“ جنگ رحمت است “ برای این شیخ جنایتکار , یک میلیون گشته و معلول رحمت بود
حال برای رهایی از خشم ملت و دنیا و همسایه های بر اشفته دنبال جنگ دیگری
هستنند
کور خوانده اید , جوانان ایران , فرزندان ایران در سپاه و ارتش که با شما خون ریزان همصدا نیستنند در کمین هستنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: