آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 مرداد ماه 1400 = 06-08 2021

فیلم درگیری؛ مخالفت مردم لبنان با آتش افروزی حزب الله

در فیلم‌‌هایی که امروز آدینه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دیده می‌شود که گروهی از دروزی‌های لبنان، با حمله به کامیون پر از راکت تروریست‌های حزب الله، مانع از پرتاب آنها به سوی اسرائیل می‌شوند. آنان به خوبی می‌دانند که تاوان ماجراجویی‌های این گروه مزدور رژیم ایران را باید مردم بی‌گناه و غیر نظامی پس دهند. ترس و وحشت را در چهره مزدور حزب الله که در چنگ مردم گرفتار شده می بینید. مردم لبنان باید اینگونه جلوی حزب الله را بگیرند. حزب الله امروز صبح چندین راکت به سوی اسرائیل شلیک کرد که ظاهرا مردم جلوی شلیک راکت های بیشتر را گرفته‌اند.

لبنان باید از قید سلطه رژیم ایران آزاد شود

روزنامه فرانسوی فیگارو به نقل از یک کارشناس لبنانی نوشته: لبنان باید از قید سلطه رژیم ایران آزاد و تحت حمایت بین‌المللی قرار گیرد.

این روزنامه درباره شیوه دخالت‌های جمهوری اسلامی در لبنان نوشت: این رژیم به شکل یک نیروی محلی که به قدرت نظامی، امنیتی و سیاسی دست یافته، وارد صحنه می‌شود، اما وظیفه اصلی آن پوشش و مشروعیت دادن به یک سلطه بیگانه است. این شیوه کشور را از نیروهای زنده آن تهی کرده و الگوی اجتماعی آن را نابود می‌کند.




www.youtube.com/watch?v=8KdyKQwn3Mg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: