آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 مرداد ماه 1400 = 08-08 2021

فیلم؛ حال مادر مهرزاد رضائی جان باخته قیام آبان ۹۸

این حال امروز مادر مهرزاد رضایی هست. مهرزاد در جریان قیام آبان۹۸ در ملارد کرج با شلیک مستقیم مزدوران خامنه‌ای در دم جان باخت. این جوان ۲۵ساله به‌ مدت چهار سال با بیماری سرطان چنگ در چنگ بود و به تازگی بهبود یافته بود. وی روز ۲۶آبان۹۸ مقابل منزل‌شان به کمک جوان دیگری رفته بود که خود مورد اصابت گلوله جانیان از ناحیه کمر قرار می‌گیرد و با سر به زمین سقوط می‌کند. مهرزاد یتیم بود و مادرش او را بزرگ کرده بود و حالا این مادر داغدیده که سالها درد بیماری فرزندش او را عذاب می‌داده شاهد اینست که نه سرطان بلکه گلوله قاتلان حکومتی او را کشته است.





www.youtube.com/watch?v=ucJUjJCRGTc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام August 8, 2021 05:35 PM

اشک کباب موجب طغیان آتش است این گریه ها فقط آخوندها را شاد و شادتر میکند من اگر جای مادر این بچه بودم زندگی دیگر برایم ارزش نداشت و به جای گریه میرفتم و تیزترین چاقوی آشپزخانه ام را برمیداشتم و در قلب اولین آخوند یا بسیجی که میدیدم فرو میکردم و مرگ با افتخار را به زندگی با ذلت ترجیح میدادم آخوندکشی تنها راه رهایی ایران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: