آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 مرداد ماه 1400 = 10-08 2021

کرونا؛ فیلم: پاسخ رهبر به خانه تئاتر و قربانیان دانشگاهی

رئیس دانشگاه تهران از جان باختن حدود ۲۴ استاد و ۵ دانشجوی این دانشگاه بر اثر ابتلای به ویروس کرونا از آغاز شیوع این بیماری فراگیر خبر داد.

محمود نیلی آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، تخمین زد که شمار استادان فوت شده در دانشگاه تهران بر اثر کرونا بیست و چهار یا بیست و پنج نفر باشد.

وی همچنین درباره آمار دانشجویان دانشگاه تهران نیز که قربانی این ویروس شده‌اند گفت، آخرین اطلاعاتی که از دانشجویان به دست نشان آمده، شمار آنها را حدود پنج نفر نشان می‌دهد.

در همین حال خانه تئاتر ایران در بیانیه‌ای با انتقاد از عملکرد حکومت در مدیریت کرونا نوشت که کارِ مردمِ بی‌پناهِ ایران از فاجعه گذشته و به آمار تبدیل شده است.

این مؤسسه فرهنگی - هنری خطاب به مقامات حکومتی تأکید کرد که تاریخ دربارهٔ آنچه باید انجام می‌دادند و ندادند، قضاوت خواهد کرد و افزود: «هر دو دقیقه، جان باختن یک ایرانی حق ما نبود.»

فیلم زیر: مواضع اصلی خامنه‌ای در مورد کرونا




www.youtube.com/watch?v=tH3xFO9Cwcg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو August 11, 2021 03:04 AM

بابا این خامنه ای الدنگ و دونگ را باید فرستاد به تیمارستان، بخدا حالش خوب نیست به نفع خودشم هست بره اونجا معالجه بشه، این بیچاره گناه داره کمکش کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: