آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 مرداد ماه 1400 = 17-08 2021

جمهوری اسلامی مانع ورود پناهجویان افغان به ایران میشود

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با بیان اینکه به استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی ابلاغ شده تا در صورت حضور اتباع افغانستان در مرزها آن‌ها را به کشور خود برگردانند، گفت: نیروهای مستقر در مرز برابر ابلاغیه‌های صادره مانع ورود احتمالی مردم افغانستان خواهند شد.

حسین قاسمی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به تحولات افغانستان و وضعیت مرزهای ایران با کشور افغانستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، گذرگاه‌های مرزی مشترک ایران و افغانستان با محدودیت‌ها سخت‌گیرانه‌ای روبرو بوده و به استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی ابلاغ شده تا در صورت حضور اتباع افغانستان در مرزها آنها را به کشور خود برگردانند.

وی افزود: با توجه به اینکه شرایط داخلی افغانستان به سمت ثبات میل می‌کند و ازآنجایی‌که تردد در مرزهای شرقی ایران به دلیل قطع زنجیره کرونا با محدودیت‌ و ممنوعیت سنگینی مواجه است، لذا نیروهای مستقر در مرز برابر ابلاغیه های صادره مانع ورود احتمالی مردم عزیز افغانستان خواهند شد.

قاسمی با انتقاد از سازمان های بین المللی خواستار توجه ویژه به بحران موجود در افغانستان و مدیریت پیامدهای آن برای کشورهای همسایه شد.




اردلان August 18, 2021 05:46 AM

قاسمی دروغ گفته سران دزد و جنایتکار رژیم بدنبال کسب سهمیه دلار از صندوق سازمان فاسد ملل متحد بابت پزیرش پناهندگان میباشد!
این مزخرفاتی که قاسمی عنوان داشته بیشتر جنبه عوامفریبی دارد تا واقعیت!
بزودی همگان درخواهند یافت که ملاها در اینباره دروغ گفته اند و بزودی خود را بصورت نمادین پذیرای پناهندگان افغانستانی معرفی خواهند کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: