آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 مرداد ماه 1400 = 21-08 2021

برجام؛ راب عزیز، هنوز برای بدبین بودن زود است!

نماینده روسیه خطاب به نماینده ویژه آمریکا در امور ایران: راب عزیز، هنوز برای بدبین بودن خیلی زود است!

نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین به اظهارات اخیر رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به اظهارات اخیر رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران نوشت: راب عزیز، هنوز برای بدبین بودن خیلی زود است. گفت‌وگوهای وین به زودی از سر گرفته خواهد شد. شانس احیای برجام واقعی به نظر می‌رسد، هرچند که به طور کامل هم تضمین شده نیست.به همین دلیل است که طرف‌ها می بایست موانع باقی‌مانده را با نشان دادن خلاقیت به موقع برطرف کنند.

رابرت مالی در گفت وگو با نشریه پولتیکو گفته بود که سرنوشت مذاکرات برجام با یک علامت سوال بزرگ روبرو است و همچنین گفته بود که رژیم ایران برای ازسر گیری مذاکرات وین همکاری نمی کند.



اردلان August 21, 2021 08:31 AM

آمریکا و اروپا به همراه گماشتگان خود یعنی رژیم تروریستی جمهوری عسلامی مجبورند با ادامه اجرای سناریوی جدید برجام نمایشات مسخره خود را اینبار در برجام شماره ۳ آغاز کنند تا اینگونه مثلا بلکه بتوانند مردم ایران را از ادامه قیام خود در برابر ملاها باز دارند!
بنظر من خبرهای راست و دروغ برجام دیگر در نظر مردم ایران پشیزی ارزش نخواهد داشت چراکه مردم در داخل کشور بدنبال برنامه های خاص خود هستند و دیگر اعمال هر گونه سیاستی در روند حرکت مردم به سوی براندازی رژیم بی تاثیر خواهد بود!
زنده و پیروز باد قیام خونین مردمی!
پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: