آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 31 مرداد ماه 1400 = 22-08 2021

فاجعه واکسیناسیون ایران؛ هر دوز واکسن برای دو نفر!

روزنامه مردم‌ سالاری طی گزارشی به فاجعه واکسیناسیون در ایران پرداخت و به نقل از یکی از مخاطبان خود نوشت: صبح روز ۳۰مرداد من و برخی از دوستان برای زدن دوز دوم واکسن کرونا به دانشکده توانبخشی منطقه ۷ خیابان دماوند مراجعه کردیم اما با کمال تعجب دیدیم هر دوز واکسن را برای دو نفر می‌زدند! وقتی اعتراض کردیم مسئول تزریق گفته به‌ دلیل کمبود واکسن به ما گفتند این‌طور عمل کنید...

به نوشته برخی رسانه های داخلی (روزنامه آرمان)، در حالی‌که کشورهای جهان بیش از ۸۰درصد واکسیناسیون حتی قبایلی در مالزی‌ به انجام رسانده‌اند، فساد و رانت‌خواری مقامات حکومتی در ایران علل شکست انجام واکسیناسیون اعلام شده است.

این منبع نوشت: جمعیت دنیا در حال تزریق دُز سوم برای ایمنی زایی در برابر ویروس‌های جهش‌یافته کرونا هستند. اکنون ۱۸درصد جمعیت ایران دُز اول واکسن کرونا را دریافت نموده‌اند و تنها ۶درصد جمعیت کشور دُز دوم کرونا را دریافت داشته‌اند. از طرفی، استفاده از واکسن آسترازنکا تنها برای جمعیت بالای ۵۰سال مجاز شمرده شده است و تزریق آن برای زیر ۵۰سال به‌دلیل عوارض آن از دستور کار کشورهای دنیا خارج شده است. این در صورتی است که در ایران به مشمولان واکسن کرونا که حتی زیر ۵۰سال بوده‌اند و در موارد بسیار زیادی حتی برای سنین زیر ۴۰سال و ۳۰سال واکسن آسترازنکا تزریق شده است که بنا بر گزارشات دریافتی تعدادی از واکسینه شده‌ها با واکسن آسترازنکا به‌دلیل تشنج و دیگر عوارض واکسن در بیمارستانها بستری و سپس فوت نموده‌اند.

مردم ایران خامنه‌ای جنایتکار را مسبب اصلی فاجعه واکسیناسیون می‌دانند و دستگاههای حکومتی از ترس خشم و اعتراض مردم، مستمرا در پی ماله‌ کشی جنایت ولی‌ فقیه هستند و برای نشان‌دادن بالا رفتن آمار تزریق واکسن از چنین روش های جنایتکارانه‌ای استفاده می‌کنند.



اردلان August 23, 2021 08:16 AM

بنظر من مواد نامعلومی که دستندرکاران رژیم تحت عنوان واکسن کرونا به مردم ارائه میدهند بسیار نا ایمن و خطرناک است!
همچنین تا مادامی که رژیم ملاها نفس میکش5د زدن واکسن کرونا در ایران اشغال شده کاریست بس اشتباه!
برخی از دوستان ما بویژه در شهر کرج با اعلان آنکه تنها در یک کوچه ۴۲۰ خانه وار طی یک ماه گذشته پس از تزریق واکسن حدود ۱۴ تن فوتی ۶۳ تن مستقیما مبتلا به کرونا شده اند اما از جمعیت ۱۲۰۰ تن این کوچه مابقی افراد که واکسن دریافت نکرده اند همگی سالم هستند!
بنابرین روشن است که واکسن های پیشنهادی از سوی مسئولین بی شرافت وزارت بهداشت رژیم همگی تقلبی و حاوی کروناست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: