آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 شهریور ماه 1400 = 26-08 2021

واکنش وزارت خارجه آمریکا به تصاویر ویدئویی اوین

وزارت خارجه آمریکا به انتشار تصاویر و ویدیوهایی از داخل زندان اوین واکنش نشان داده وگفته است، این تصاویر شکنجه سیستماتیک در زندان‌های جمهوری اسلامی را تایید می‌کند.

اداره دموکراسی، حقوق بشر، و کار وزارت خارجه آمریکا در توییتی نوشته است، ویدئوهایی که به تازگی از زندان بدنام اوین به بیرون درز کرده، تایید کننده موضوعی است که از مدت‌ها قبل همه ما می‌دانستیم: شکنجه در زندان‌های ایران [امری] سیستماتیک است.

این اداره وزارت امور خارجه آمریکا از حکومت ایران خواسته است همه زندانیان سیاسی را آزاد کند و با همه زندانیان با عزت و در شان آنها رفتار کند.

پیش‌ترسازمان عفو بین الملل نیز با انتشار بیانیهای اعلام کرد این ویدیوها به مثابه تاکیدی دوباره بر نگرانی‌های مستمر درباره ازدحام در زندان‌ها و شرایط هولناک و غیرانسانی سلول‌های انفرادی است.

یک گروه سایبری موسوم به «عدالت علی» ویدئوهایی را در اختیار رادیو فردا و برخی دیگر رسانه‌ها قرار داده است که می‌گوید با هک کردن دوربین‌های امنیتی زندان اوین به‌دست آورده است. این تصاویر نخستین بار روز ۳۱ مرداد توسط رادیو فردا منتشر شد و حاوی بدرفتاری با زندانیان است.



اردلان August 26, 2021 08:19 AM

واکنش دمکراتها در وزارتخانه خارجه تحت اشغال آنان بیشتر شباهت به اشک ریزی تمساح را دارد تا واقعیت!
در واقع آنها با عوامفریبی و راه اندازی انتقادها و نصایح به نوکران اشغالگر خود یعنی سران بی بته رژیم تلاش دارند اینگونه امواج پرخروش جهانی را پس از انتشار ویدئوهای روسوا کننده و هک شده از شکنجه های قرون وسطایی در زندان اوین را بنوعی بشکنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


امید August 26, 2021 09:56 AM

مطمئنید وزیر امور خارحه امریکا نگفته ما اوضاع زندانهای ابران را زیر نظر داریم،!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: