آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 شهریور ماه 1400 = 30-08 2021

فیلم؛ افشاگری درباره شکنجه وحشیانه زندانی اعدامی کُرد

زندانی سابق ابراهیم یوسفی در گفتگو با کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام، از شکنجه هایی که زندانی سیاسی حیدر قربانی در سال ۹۵ متحمل شده است گفت. زندانی سیاسی حیدر قربانی بعد از تحمل ۵ سال حبس، بدلیل اخذ اعترافات اجباری، هم اکنون در زیر حکم اعدام قرار دارد و خطر اعدام این زندانی سیاسی قریب الوقوع می باشد.




www.youtube.com/watch?v=_XjLPf1atCw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان August 30, 2021 11:05 AM

دلیل اصلی صدور احکام ظالمانه اعدام از سوی ملاهای بی سروپا به زندانیان سیاسی تنها به هدف ایجاد رعب وحشت در دل مردم و از روی وحشت شکلگیری احتمالی قیام مردمی سرچشمه گرفته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا August 30, 2021 11:32 AM

این جنایتکاران نه تنها انسان ها را حذف فیزیکی میکنند ، بلکه قبل از کشتن انسان‌ها , آنها را شکنجه می‌دهند وزجر می‌دهند ، این نشانه ای از سادیسم بیمار گونانه این جنایتکاران شیعه است ، اینها نه تنها انسان ها را میکشند بلکه قبل از قتل ، این جنایکاران ، کتک میزنند و شکنجه می‌دهند و از آن لذت میبرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


azad August 30, 2021 04:59 PM

روزهای انتقام تاریخی در پیش است , و در آن روزها : نه فراموشی و نه بخشش ! نه ترحم و نه واسطه پذیری ! چشم در مقابل چشم , و جان در مقابل جان ! و این است عدالت واقعی !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: