آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 شهریور ماه 1400 = 30-08 2021

فیلم؛ انتقاد از حرکت بایدن در مراسم انتقال تابوت سربازان

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در مراسم ادای احنرام به تابوت سربازان آمریکایی کشته‌شده در انفجار کابل به ساعت خود نگاه کرد که این اقدام او انتقادات زیادی را به همراه داشت.

در این مراسم که در پایگاه هوایی دُوِر در ایالت دِلوِر برگزار می‌شد، بایدن درحالی‌که کنار همسرش، مقام‌های نظامی، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و اعضای خانواده درگذشتگان ایستاده بود، هنگام ادای احترام، اقدام به چک کردن زمان کرد که این اقدام از دید رسانه ها پنهان نماند و انتقادات زیادی را در فضای مجازی متوجه وی کرد. بسیاری این اقدام او را بی‌احترامی و بی‌توجهی به این مراسم تلقی کردند.

کاربری نوشت: فردی که مسئول مرگ ۱۳ سرباز آمریکايی است، ساعت خود را چک می‌کند درحالی‌که تابوت آن‌ها را از مقابلش حمل می‌کنند و ظاهراً کارهای بهتری برای انجام دارد. کاربر دیگری نوشت که ظاهراً وقت چُرت زدن بایدن بوده که باید در میانه مراسمی مهم زمان را چک می‌کرده است...




www.youtube.com/watch?v=KnK8Cm4O45Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سیاوش August 30, 2021 11:22 AM

بابا هر چه زودتر باید این جو خواب آلود آلزایمری رو استیضاح کنن وگرنه کار میده دست آمریکا و دنیا

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی August 30, 2021 02:20 PM

مامور و معذور است
شتاب دارد خبر را هرچه زودتر رساند دست اربابش به تهران و به کابل

گزارش یا اعتراض به این نظر


سینا August 30, 2021 02:32 PM

این عکس را نیویورک پست در تبتر اخبارش زده جو چرتی با نگاه کردن به ساعتش در موقع تشییع جنازه سربازان بخودش داشته میگفته وقت خوابم گذشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: