آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 شهریور ماه 1400 = 02-09 2021

جنایت تازه خامنه ای؛ جوانی را با ضربات شلاق کشتند

خبرهای رسیده از آذربایجان شرقی حاکی است که یک زندانی در زندان اهر زیر ضربات شلاق و شکنجه جان باخته است. به گفته فعالان، این زندانی پس از اجرای حکم شلاق جانش را از دست داد.

در پی مرگ این زندانی در شهر اهر بعد از اجرای حکم شلاق، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تلاش کرد که مرگ او را به دلایلی غیر از شلاق نسبت دهد؛ اظهاراتی که خانواده این قربانی شکنجه آن را قویاً رد کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی کشته شدن هادی عطارزاده را بعد از اجرای حکم شلاق در زندان اهر می‌دانند. این زندانی که به اتهام داشتن مشروبات الکلی دستگیر شده بود، روز ۸شهریور زیر شلاق و شکنجه در اهر جان باخت.

رئیس دادگستری آذربایجان به نام موسی خلیل‌اللهی در توجیه مرگ این زندانی با دستپاچگی گفت که مرگ این زندانی در اثر اجرای حکم شلاق نبوده است. او مدعی شد که این زندان پس از بروز شکم درد به بهداری مراجعه کرده و به بیمارستان منتقل شده اما فوت کرد. خانواده زندانی فوت شده عطازاده این توضیحات را قویاً رد کردند و گفتند: او را در زندان کشتند.

قاسم عطازاده برادر هادی عطازاده در مصاحبه‌ با صدای آمریکا گفت که روز هشتم شهریور به آنها اطلاع دادند که حال برادرش بد است و به بیمارستان منتقل شده. اما حال هادی بعد از اجرای حکم شلاق بد شد. با این حال دو روز بعد زمانی به بیمارستان منتقل شد که دیگر تمام کرده بود.

او گفت: «رئیس دادگستری آذربایجان شرقی گفته که به‌علت درد شکم فوت کرده و در زندان هم به ما گفتند که چون کرونا داشته مرده که همه اینها دروغ است و خودشان او را کشتند».

او می‌گوید اتهام برادرش داشتن مشروبات الکلی بود و یک سال و نیم زندان گرفته بود. او اضافه می‌کند برادرش کاملاً فرد سالمی بود.



ایران فردا September 2, 2021 11:06 AM

از دیدن ویدئو های زندان اوین , که لرزه بر اندام هر انسانی میاندازد می‌توان به
درجه شرارت , جنایت و انسان کشی این فرقه تبهکار شیعه کثیف پی برد
تازه زندان اوین , به گفته و نقل آگاهان هتل ۵ ستاره زندان های این جانیان است
قابل تصور نیست که در زندان های ، مثل گوهردشت و قرچک و بیغوله های اخوند های جنایتکار در شهرستانها این انسان کشان حرفه ای و جلادان اخوندهای جانی بر سر اذادی خواهان چه میاورند
این جماعت شیعه انسان کش فقط می‌توانند دست و پا قطع کنند و شلاق بزنند و
چشم بیرون آورند و حلق آویز کنند
از گفته های طالبان تا حال اینطور حاکی است که شعور وفهم آنها از این ادم خواران جانی بیشتر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا September 2, 2021 11:30 AM

نام این قهرمان هادی عطازاده در لوح زرین قهرمانان وطن , که در راه اذادی وطن بدست دژخیمان خامنه ای جنایتکار به قتل رسیده برای ابد ماندگار است و نام این اخوند آتش افروز جانی برای همیشه عبرتی است , که ملت ما برای همیشه این دعا نویس و رمال ها و عقب افتاده ها را ترد کند
آن مزدوران ادم کشی , که ابتدا انسان ها میکشند و بعد از آن شروع به ماله کشی میکنند به سزای اعمالشان خواهند رسید
از یک قهرمان کشته بدست شما جانیان هزاران قهرمان دیگر با مشت به صورت شما خواهد زد ، یک فرقه مست قدرت چه قدر احمق باید باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: