آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 شهریور ماه 1400 = 06-09 2021

فرار هالیوودی شش فلسطینی از زندان فوق امنیتی اسرائیل

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، بامداد دوشنبه شش زندانی فلسطینی موفق شدند از طریق یک تونل به خارج از زندان «جلبوع» در شمال اسرائیل فرار کنند. پنج نفر از این افراد متعلق به جهاد اسلامی بوند و نفر ششم از فرماندهان سابق گروه‌های مسلح وابسته به فتح است.

فرمانده زندان‌های شمال اسرائیل، گفت که به نظر می‌رسد فراری‌ها سوراخی را زیر توالت سلول خود حفر کرده اند تا به معبری که برای کار‌های عمرانی زندان ساخته شده بود، برسند.




www.youtube.com/watch?v=eQgW5U6a2wo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مهناز September 7, 2021 02:41 AM

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما ابراهيم رئيسي رئيس جمهور قاتل و بي سواد ايران تلاش مي كند تا تحريمهاي امريكا عليه رژيم ايران را لغو كند و افتخار لغو تحريمها را نصيب خودش كند و نظر مثبت خامنه اي را جلب كند اما او هرگز موفق نخواهد شد همچنين من به گروه هكري عدالت علي به خاطرهك دوربينهاي زندان اوين تبريك مي گويم و اميدوارم انها موفق به هك دوربينهاي زندان فشافويه هم بشوند وضعيت زندان فشافويه به مراتب خيلي بدتر از زندان اوين است و حدود 12000 نفر از زندانيان سياسي قيام ابان 98 كه بيشتر انها نوجوان و جوان هستند در اين زندان تحت شكنجه هاي وحشيانه خيلي سخت ماموران اطلاعات هستند با هك دوربينهاي زندان اوين و منتشر شدن عكسها و فيلمهاي ان همه جهان ديدند كه حكومت اصلي داعش درايران است و رهبر اصلي داعش خامنه اي است و در اينده خيلي نزديك خامنه اي همانند صدام حسين به هلاكت خواهد رسيد و به سرنوشت شوم او دچار مي شود و رژيم جمهوري اسلامي براي هميشه توسط ارتش اسرائيل نابود خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیروزی ( موهومی) اسلامی !!! September 7, 2021 07:57 AM

سینمای اسلامی وزارت ارشاد، برای این واقعه یک «فیلم پروپاگاندایی» با یک «بودجهٔ سنگین» خواهد ساخت و علیه اسرائیل یک پیروزی (موهومی) اعلام خواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: