آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 شهریور ماه 1400 = 08-09 2021

استاد دانشگاه؛ گوینده خبر از حضور در صداوسیما منع شد

در پی انتقاد از اخراج بیژن عبدالکریمی استاد دانشگاه؛ حامد آرون، گوینده خبر صداوسیما از حضور در این سازمان منع شد

خبرگزاری هرانا – حامد آرون گوینده خبر صداوسیمای خراسان رضوی، به دنبال انتشار مطلبی انتقادی در صفحه شخصی خود، در خصوص اخراج بیژن عبدالکریمی استاد دانشگاه، روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه، طی تماسی تلفنی از حضور در محل کار خود منع شد. روز شنبه ۱۳ شهریورماه، بیژن عبدالکریمی، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، طی حکمی توسط این دانشگاه، از محل کار خود اخراج شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰، به دنبال انتشار مطلب انتقادی در توئیتر، حامد آرون گوینده خبر صداوسیمای خراسان رضوی، از حضور در این سازمان منع شد.

آقای آرون با اعلام این خبر در صفحه شخصی توئیتر خود نوشته است: «بعد از انتشار مطالبی در انتقاد از اخراج بیژن عبدالکریمی و تصمیمات صورت گرفته از جانب دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص، از طرف صداوسیمای استان با من تماس گرفتند و گفتند که “یا توییت و انتقاد یا گویندگی خبر!” در پاسخ گفتم که میان این دو انتخاب نخواهم کرد! نهایتا اعلام کردند که فردا صبح در محل کار خود حاضر نشوم!»

روز شنبه ۱۳ شهریورماه، بیژن عبدالکریمی، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، طی حکمی توسط این دانشگاه، از محل کار خود اخراج شد.

خبرگزاری های داخل ایران دلیل اخراج این استاد دانشگاه را “دفاع از نظام سلطنتی پهلوی” ذکر کرده بودند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: