آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 شهریور ماه 1400 = 09-09 2021

فیلم؛ حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع مخالفان کُرد

سپاه پاسداران حمله موشکی به مقر نیروهای کُرد ایرانی در کردستان عراق را تایید کرد. (فیلم زیر)

رسانه‌های حکومتی گزارش دادند: ساعاتی قبل توپخانه‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران، مواضع گروه‌های تروریستی در ارتفاعات اقلیم کرد شمال عراق را هدف قرار دادند. براین اساس، حملات مذکور از ساعت شش صبح (به وقت محلی) امروز آغاز شده و مناطق سیدکان، چومان و حاجی عمران نیز مورد حمله هوایی جنگنده های سپاه قرار گرفته است.

گزارش منابع کردی: چندین فروند جنگنده جمهوری اسلامی از بامداد امروز مواضع احزاب کُردستانی اپوزسیون حکومت در ادر ارتفاعات مرزی مورد حمله قرار داده و هم‌اینک نیز توپخانه‌های سپاه پاسداران در حال توپباران این مناطق هستند.

برپایه گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، ساعت ۶ بامداد روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ (۹ سپتامبر ۲۰۲۱)، چندین جنگنده ارتش جمهوری اسلامی با تجاوز به مرزهای کُردستان عراق شماری از مواضع احزاب کُردستانی اپوزسیون حکومت را در ارتفاعات هلگورد، بربزین و آلانه را هدف قرار داده‌اند.

به گفته منابع هه‌نگاو، پس از بمباران این ارتفاعات توسط جنگنده‌های جمهوری اسلامی هم‌اکنون توپخانه‌های سپاه پاسداران در حال توپباران این مناطق هستند.

تا زمان تنظیم خبر هیچ خبری از تلفات جانی احزاب کُردستانی در این حملات گزارش نشده است.

حزب دمکرات کُردستان ایران (حدکا)، حزب دمکرات کردستان(حدک)، کومله کُردستان ایران و کومله زحمتکشان کُردستان احزابی هستند که از سال ۲۰۱۶ بخشی از نیروهای خود را به ارتفاعات مرزی مابین کُردستان عراق و پیرانشهر و اشنویه مستقر کرده‌اند.




www.youtube.com/watch?v=9P6SOXsZ_CI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا September 9, 2021 11:12 AM

هموطنان شجاع و سلحشور کرد ما از بهترین فرزند اصیل این وطن هستند
دلیل دشمنی اخونوند های ادم خوار از این هموطنان آنست که آنها تن به ذلت ودریوزگی این جنایتکاران نمیدهند
از ابتدای ورود خمینی جانی کشت وکشتار این هموطنان آغاز شد ، آنها به خوبی
میدانند که مرکز مقاومت کجاست
این جانیان فقط می‌توانند ، دذدی دریای وزمینی کنند و زن و کودک بی سلاح را
به تیربار ببندند ، ولی در مقابل ۱۵۰۰ حمله مرگبار سربازان مسلح اسراءیل به خود ومزدورانشان به دخمه ها خزیدند
اینها فقط قادرند ، هموطن بی سلاح وطن را شکنجه دهند و بکشند وقطعه قطعه
کنند
ما بیشماریم ، شما ها یک مشتی ارازل و اوباش بی خرد
باشد که صبح دولتت بدمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو September 9, 2021 06:48 PM

درحقیقت محض ترس و وحشت و نگرانی حکومت طالبان شیعه و رهبرش خامنه ای ازحکومت طالبان درافغانستان چنان گسترده وافزایش یافته است که برای نشان قدرتشان کردستان عراق را این چنینی بمباران می کنند وانکار با کشوری مواجه بوده اند که قصد حمله به ایران داشته است ! می گویند مارازسبزشدن و رشد و نمو کردن بوته های خار بدورمخفی گاهش دچارتنش میشود زیراکه تهدیدی برای پیکرش وحرکت کردن واژادی اعمالش هستند حالا بوته های خاردرپاکستان و سیستان و بلوچستان و افغانستان مارخامنه ای را به تنش واداشته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: