آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 شهریور ماه 1400 = 10-09 2021

افغانستان؛ از مردم ایران قدردان و از حاکمان گله‌ مندیم

به گزارش بهارنیوز، احمد ولی مسعود، برادر احمد شاه مسعود، قهرمان ملی افغانستان در سالروز شهادت او در گفت‌وگو با محمدحسین جعفریان مطرح کرد:

در ایران مردم شریف، صدای همدردی خود را بلند کردند که بسیار قابل تقدیر است. اما انتظار و توقع ما از سیاسیون جمهوری اسلامی چیز دیگری بود. شما که همیشه گفتید که ما مسلمان هستیم و مجاهد، چرا امروز در برابر طالبان سکوت کرده‌اید؟ چرا حتی نسبت به حتک حرمت مزار قهرمان ملی افغانستان، هیچ واکنشی نشان ندادید؟ همان قدر که از مردم شریف ایران تقدیر می‌کنیم، به همان اندازه از سیاسیون گله‌مند هستیم.

وی افزود: شما همیشه گفته‌اید که اخلاق و اسلام برای ما در اولویت هستند. امروز ما همسایه‌های همزبان و هم فرهنگ شما، مسلمان هستیم، امروز که ما زیر آتش بمباران طالبان و پاکستان قرار داریم چرا سکوت کرده‌اید؟ طاالب دشمن همه است، چون تروریست دشمن همه است، تروریست نه انسانیت می‌شناسد، نه دین. طالبان برای تشکیل دولت یا آوردن صلح به افغانستان نیامده است، بلکه در فکر این است که بعد از افغانستان چه کار کند و به کجا برود؟ طالبان حتی از ۲۰ سال پیش خطرناک‌تر شده است، چرا که از این وسیله قدرت‌ها و کشورهای دیگر در راستای منافع خود استفاده می‌کنند. بنابراین در مقابل تروریست مسئله مذهب و ایدئولوژی و ... نباید مطرح باشد. در این شرایط یک جبهه کلان انسانیت وجود دارد و یک جبهه ترور و بربریت و وحشت. این جبهه کلان را باید در مقابل ترور تشکیل داد و محدود به جایی نیست.



ایران فردا September 10, 2021 04:53 PM

همسایه مبارز احمد مسعود ، سگ زرد برادر شغال است
این ها همه از یک کرباسند ، سرکوب گر، انحصار طلب و دستان کثیفشان به
خون انسان ها آلوده
مبارزه ادامه دارد ، اینها عده ای قلیل و بی دانش و خرد و ما بیشماریم و حق
با ماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: