آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 شهریور ماه 1400 = 11-09 2021

کرونا؛ هر روز به اندازه ۱۵ اتوبوس انسان دفن می‌شوند

در ایران بر اثر ویروس کرونا و عدم واکسیناسیون هر روز به اندازه ۱۵ اتوبوس انسان به‌ خاک سپرده می‌شوند

با افزایش روزافزون و تأسف‌ بار آمار فوتی های کرونا در ایران که معلول سیاست‌های ویرانگر رژیم حاکم و در رأس آن فتوای جنایتکارانه خامنه‌ای در ممنوعیت ورود واکسن است، روزنامه آفتاب یزد امروز نوشت: هر روز به اندازه ۱۵اتوبوس انسان به‌خاک سپرده می‌شوند.

این روزنامه نوشت: در همین یکی دو سال سیطره ویروس قاتل کرونا، آنها که ارز دولتی را به جای ورود واکسن، به خرید داروهایی صرف نمودند (که به‌قول یکی از نمایندگان مجلس روی دستمان مانده)، جواب این همه کشته و خانواده‌های داغدار را چه خواهند داد؟ فرض بر این باشد که زور مردم و خانواده‌های داغدار در این دنیا به صاحبان رانت های پیوسته و محتکران نرسد، در دنیای دیگر چه جوابی خواهند داد؟ شاید تصور کنند آنجا نیز پشتوانه و پارتی‌هایشان به دادشان برسد و کمکشان کند.

روزنامه اعتماد هم درباره آمار واکسیناسیون در ایران به نسبت کشورهای دیگر جهان آن را شبیه به یک شوخی دانست و نوشت: مشاهده آمار واکسیناسیون جهانی نشان می‌دهد که حجم واکسن های تزریق شده در ایران نه‌تنها در مقایسه با آمار واکسیناسیون کشورهای پیشرفته، شبیه یک شوخی است، حتی با حجم واکسن های تزریق شده در کشورهای منطقه هم فاصله بسیار داریم.

در همین حال بر اساس گزارش CDCمرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها، افراد واکسینه نشده ۱۱برابر بیشتر در معرض مرگ بر اثر کووید قرار می‌گیرند.




ایران فردا September 11, 2021 11:55 AM

این اخوند جانی بیسواد با ممنوع کردن ورود واکسن های امریکای و انگلیسی به وطن ما عامل کشتار هزاران آنسان های بیگناه است ، این جانی آتش افروز سرپرست خوانواده را ، فرزندان آنها و مادران بیگناه را به گورستان فرستاده
گوسفند های خاموش این جنایتکار ، از لشگری و کشوری همدست این بیسواد
هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: