آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 شهریور ماه 1400 = 11-09 2021

افشای جنایت تکاندهنده مزدوران پاکستان در پنجشیر+فیلم

حسیب عمار، خبرنگار بی‌بی‌سی در توییتی نوشته است: "تصاویر و‌ صداهایی از باشنده‌های منطقه "عمرض" پنجشیر به‌ دستم رسیده که حکایت از قتل وحشیانه غیرنظامیان در این منطقه دارد. طالبان می‌گویند‌ که این افراد در درگیری‌ها کشته شده‌اند. تصاویر کشته‌شده‌ها به حدی وحشتناک و‌ تهوع‌آور‌است که نمی‌تانم بار دیگر آنها را ببینم.

او افزوده که "به من گفتند اجساد برای مدتی روی زمین افتاده بودند و کسی نمی‌توانست آنها را دفن کند."

در همین حال، شهرزاد اکبر، رئیس کمیسیون حقوق بشر افغانستان نوشته که "گزارش ها از پنجشیر‌ تکان دهنده است. کشتار عمدی افراد ملکی جنایت جنگی محسوب‌‌ می‌شود.

فیلم زیر: ویدیوئی از ولسوالی عنابه واقع در ولایت پنجشیر منتشر شده است که نشان می‌دهد نیرو‌های طالبان افرادی را که بازداشت کرده‌اند در ملاءعام تیرباران می‌کنند. بنا به گزارش شاهدان اغلب افراد بازداشت شده غیرنظامی هستند.

این ویدیو فردی را در لباس نیمه‌نظامی ولی غیرمسلح نشان می‌دهد که ظاهرا به طالبان تسلیم شده است و به گزارش شبکه آماج‌نیوز این حادثه در منطقه عنابه پنجشیر اتفاق افتاده است.

در همین ویدیو فرد دیگری در لباس غیرنظامی و در حال بازداشت دیده می‌شود که به نیروهای طالبان التماس می‌کند که او غیرنظامی است: "کارتم را با خود دارم. غیرنظامی هستم."




www.youtube.com/watch?v=V5M_5nnRWAQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا September 11, 2021 07:35 PM

جنایات این وحشی های اسلامی طالب هموطنان را بیاد آغاز ۵۷ میاندازد موقعی که خمینی جانی ، دارو دسته انسان کشان خلخالی را به کردستان
مظلوم فرستاد واین جانیان اسلامی هموطنان کرد ما را به رگبار بستند
کار به جایی رسیده بود , که این ادم کشان فرقه شیعه گفتند “ اگر بیگناه بودنند به بهشت میروند و اگر گناه کار حقشان بوده “ مرگ و ننگ ابدی بر شماهاانسان های بی رحم و جانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: