آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 شهریور ماه 1400 = 12-09 2021

چرا احمد مسعود این همه برای ایرانیان محبوب شد؟ + فیلم

امام‌علی رحمان: مردم افغانستان را تنها نمی‌گذاریم

امامعلی رحمان، رییس‌جمهور تاجیکستان در همایش سی‌امین سالگرد استقلال کشورش خطاب به مردم افغانستان گفت: ..روزهای سختی مثل مردم افغانستان پشت سر گذشتاندیم. از زندگی ناامید نباشید. آینده خوبی پیش رو دارید. مردم تان از بدبختی رهایی می یابد و کشور ما در کنار مردم افغانستان است... در این مراسم خواننده معروف افغانستانی ترانه سرزمین من را در میان احساسات حاضران خواند. (فیلم زیر)

چرا احمد مسعود اینهمه برای ایرانیان محبوب شد؟

هیلا صدیقی- شاعر

او تمام ویژگی‌های قهرمانی که ما نداشته و نداریم را دارد. اول اینکه خودش در میدان است. باسواد و باادب است. حتی وقتی از دشمنانش سخن می‌گوید اصالت در لحن صدا و شیوه‌ی گفتارش جاری است و چون جوان است و گذشته‌ی غریبی ندارد، صداقتش بردل مردم می‌نشیند. دوم، نه پشت تریبون‌های دشمنان سرزمینش دم از آزادی می‌زند. نه لباس‌های نخ‌نما و ارزان به تن می‌کند تا که با عوام‌فریبی جا در دل توده بازکند، نه از جان ملت مایه می‌گذارد تا تاج شاهی به سر بگذارد. هنوز هم بارها گفته برای ممانعت از ریختن خون‌های بیشتر آماده‌ی مذاکره‌ست. اما او به راستی یک فرمانده‌ی جوان اما با صلابت میدان نبرد است. از دل مردم منطقه‌اش آمده و جان برکف و مستقل از هر جریان قدرتی ایستاده. شبیه آنچه در قصه‌ها و فیلم‌ها دیده بودیم. این درست همان‌چیزی‌ست که ما آرزویش را داریم اما در ایرانزمین همنسلمان ندیده بودیم. چه خوب که همنسل، همزبان و همتبار ماست. زنده باد...




www.youtube.com/watch?v=VkMW6xEdOoo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیر September 13, 2021 01:49 AM

درود بر امامعلی رحمان و خوشا به حال مردم تاجیکستان که یک چنین رهبری دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان September 13, 2021 06:13 AM

بنظر من: دلیل اصلی آنکه چرا احمد مسعود نزد اکثریت ایرانیان محبوب شده آن است که مسعود یاد آور نام کاوه آهنگر در شاهنامه فردوسی ست!
ضمن تائید اظهارات بر حق آقای رحمان اف " اصولا ایرانیان از انعتفاف ترین مردمان جهان هستند اما خوب چنانچه صبر و تحمل شان به سر رسد بنیان ظلم و ستم را از ریشه خواهند سوراند!
احمد مسعود اینک در نظر اکثریت مردم ایران خواسته یا ناخواسته عملا رهبری ست با صلابت و کاملا قابل قبول تمامی اقوام ایرانیان در کل منطقه!
زنده و پیروز باد قیام خونین مردمی!
پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیاوش September 13, 2021 10:40 AM

الهی درد و بلای امام علی رحمان بخوره توو سر سردمداران بی لیاقت جمهوری اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسی September 14, 2021 07:07 AM

با درود ای کاش شاهزاده رضا پهلویی از احمد مسعود یاد می گرفت ایشان حتی حاضر نیست وارد کشورهای همسایه ایران شود مسلما اگر شجاع بودن و در کنار مردم مردم زودتر به نتیجه میرسیدند ولی ایشان فقط حرف می زنن دیگر موقع عمل است 40 ساله ایشان و اپوزیسیون حرف میزنن فقط حرف حرف شما هم به میدان بیاید مطعنن مردم نیز روحیه گرفته و پشت شما خواهند ایستاد درود بر احمد مسعود شجاع فریدون زمانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش! September 14, 2021 07:41 PM

احمد مسعود برای ما ایرانیها یک شبه قهرمان میشود ! بدو دلیل ، اول اینکه مرغ همسایه غاز است و ما اینرا دوست داریم ! دوم اینکه هزینه ندارد وقتی ادای وطن پرستی و یا ازادیخواهی در میاریم !؟ شب هم با خیال راحت به خواب عمیق میرویم حال اگر بیشتر دقت کنیم که احمد مسعود سالها در ایران زندگی و درس خوانده بعد رفته انگلیس و در اکادمی نظامی انگلستان تعلیم دیده و قاسم سلیمانی را هم کاکای! !خود میداند و ایت الله بی بی سی و رسانه های لندنی براش اشک میریزند بیشتر واقف میشویم او قهرمان است! ؟؟ همین رسانه های حرامزاده ای که سالهای سال است مقاومت ایران بر علیه اخوندای پلید که پدر جد طالبان هستند را با انواع و اقسام مارکها مثل تروریست ، فرقه ، مزدور بیگانه، خشونت و میکوبند! برای من جالب است اینها چطور یک شبه طرفدار مقاومت مسلحانه شدند!؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: