آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 شهریور ماه 1400 = 13-09 2021

طعنه زدن مقام طالبان به خامنه‌ای/رفوزه‌ تحولات افغانستان

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود اظهارات یکی از مقامات طالبان را مورد توجه قرار داده است.

این روزنامه نوشت: نق زدن‌های طالبان علیه جمهوری اسلامی نیز شروع شده است. ذکرالله هاشمی، از فعالان سیاسی گروه تروریستی طالبان در گفتگو با تلویزیون طلوع افغانستان در پاسخ به چرایی انتخاب نکردن وزیر شیعه و مقایسه این حکومت با جمهوری اسلامی گفت: در 40 سال گذشته حتی یک سنی در ایران به وزارت نرسیده است. با این حال طالبان جایی نگفته که پستی به شیعیان نمی‌دهیم.

رفوزه‌های تحولات افغانستان

این روزنامه نوشت: صد افسوس که ایران انقلابی و اسلامی ما هم در تحولات افغانستان رفوزه شد. ما از آن زمان که به سران طالبان در تهران پناه دادیم و با آنها مذاکره کردیم، رفوزه شدیم. در تهران مسئولان جمهوری اسلامی به نمایندگان طالبان لبخند می‌زدند و به آنها اطمینان می‌دادند که توسط رسانه‌ها و تئوری‌پردازان وابسته به حاکمیت، غسل تعمیدشان خواهند داد و تطهیرشان خواهند کرد. از اینها عجیب‌تر اینکه وقتی تروریست‌های طالبان زیر تمام قول‌هایشان زدند و مردم پنجشیر را قتل‌عام کردند و زن‌ها را از حقوق قانونیشان محروم کردند و مخالفین خود را سر بریدند و به جای دولت همه‌شمول، دولت انحصاری طالبانی تعیین کردند، تهران هنوز هم به این نتیجه نرسیده است که طالبان یک خطر بالقوه برای ایران است! رسانه‌های وابسته، جنگ حیدری نعمتی به راه انداخته‌اند تا روی این خطای استراتژیک سرپوش بگذارند ولی این رفوزه شدن تاریخی مگر پوشانده‌شدنی است؟!




مزدک September 13, 2021 08:07 AM

انشالله روزی برسد که در ایران آخوندهای حرامزاده و کسانی که دستشان به خون مردم آلوده است به سزای اعمالشان برسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو September 13, 2021 09:54 PM

حکومت طالبان شیعه خامنه ای بشدت ازطالبان افغانستان با پشیبانی نظامی پاکستان وجنگ افزارهای مدرن امریکا و ناتو که به تصاحب طالبان درامده است دروحشت است و به این دلیل است که درصدد ماله کشی طالبان افغانستان برآمده است درحقیقت محض پاکستان و طالبان افغانستان بمراتب قوی ترازحکومت صدام حسین درعراق هستند بسیاری ازنظامیون افغانستان که به طالبان پیوسته اند سالهای سال درنزد نیروهای نظامی امریکا و ناتو آموزش دیده اند واینکه خامنه ای جرات حمایت نظامی درپشیبانی ازمسلمانان شیعه درپنچشیرافغانستان را ندارد به همین دلیل است بله چه کنند وچه دارند بگویندجزء ماله کشی طالبان -طالبان آن طالبان گذشته نیست-طالبان نجیب شده است -طالبان تغییررفتارداده است-طالبان برادران مسلمان ما هستند-وقتی دانسته زورت به فردی نمیرسد عقل حکم می کند باوی مدارا کنی وزیبائی اش بگوئی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: