آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 شهریور ماه 1400 = 13-09 2021

استاندار جدید سیستان و بلوچستان عضو مافیای حکومتی

دولت رئیسی، یک عضو مافیای حکومتی را به‌عنوان استاندار سیستان و بلوچستان منصوب کرد. سابقه مدرس خیابانی در غارت و دزدی آن‌چنان رسوا است، که حتی مجلس ولایت هم که خود شالودهٔ چپاول و غارتگری است، در مرداد۹۹ به او به‌عنوان وزیر صمت رأی اعتماد نداد.

چندی پیش اسنادی منتشر شد که نشان می‌دهند مدرس خیابانی تنها در تیرماه سال جاری، حقوق نجومی ۱۱۷ میلیون تومانی دریافت کرده است. از سوی دیگر، پس از اعلام انتصاب او به‌عنوان استاندار سیستان و بلوچستان، علی قلهکی از مهره‌های حکومتی در توئیتی نوشت:

«مدرس خیابانی در حالی استاندار سیستان و بلوچستان شد که در تیرماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۱۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده! آیا یک استاندار نجومی‌بگیر، درد استان محروم و مردم مستضعف سیستان و بلوچستان را درک می‌کند؟!».



حقیقتگو September 13, 2021 10:08 PM

باورتان میشود یا خیر که درشرایط فعلی سیستان و بلوچستان که اقشاری به حمایت ازطالبان افغانستان برخواسته اند فردی دیگری حاضربه فرماندارشدن دراین منطقه بحران زده وتهدید آورنشده است که فقط یک چپاولگر حکومتی وانهم با دریافت حقوق های کلان مبادرت به فرماندارشدن کرده است ! بله جانم دراین منطقه درخطراست حقوقم هم چنین و چنان می باید باشد! چرا فرزندان رئیسی والهدی و قالیباف برای فرماندارشدن سیستان بلوچستان پیشنهاد نداده اند؟! حتما" این فرزندان چپاوگرومافیائی نیستند وحقوق شان ماهیانه یک میلیون تومان بعلاوه یارانه 50هزارتومانی است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: