آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 شهریور ماه 1400 = 14-09 2021

جایزه آمریکا برای دستگیری یک مسئول امنیتی حزب‌الله+فیلم

آمریکا برای دستگیری مسئول امنیتی و سلول‌های خارجی حزب‌الله جایزه تعیین کرد

دولت واشنگتن هفت میلیون دلار جایزه برای دستگیری مسئول اطلاعاتی حزب‌الله لبنان جایزه تعیین کرد. وزارت امور خارجۀ آمریکا در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که بابت هر نوع اطلاعی که به دستگیری طلال حمیه، مسئول امنیتی حزب‌الله لبنان در خارج از کشور منجر شود هفت میلیون دلار جایزه پرداخت می‌کند.

به گفتۀ وزارت امور خارجۀ آمریکا، طلال حمیه مسئول سلول‌های حزب‌الله در جهان است. در ماه‌های گذشته خزانه داری آمریکا شماری لبنانی را به اتهام وابستگی به حزب‌الله و حمایت مالی از عملیات و فعالیت‌های آن هدف تحریم قرار داد.

به گزارش رادیو فرانسه، در ماه اوت گذشته وزارت امور خارجۀ آمریکا برای دستگیری چهرۀ کلیدی حزب‌الله، خلیل یوسف حرب، پنج میلیون دلار جایزه تعیین کرد. خلیل یوسف به حرب متهم است که عملیات حزب‌الله در شماری از کشورهای منطقه را هدایت و به طور غیرقانونی از حوثی‌های طرفدار رژیم ایران حمایت مالی می‌کند. دولت آمریکا جایزۀ مشابه‌ای برای دستگیری هیثم علی طباطبایی، فرماندۀ نظامی حزب‌الله تعیین کرده که هدایت نیروهای ویژه این گروه در سوریه و یمن را برعهده دارد و به گفتۀ دولت آمریکا در بی ثبات کردن منطقه نقشی مهم ایفاء می‌کند.




www.youtube.com/watch?v=BnWWuMrMhN8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: