آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 شهریور ماه 1400 = 14-09 2021

فیلم؛ رفتار وحشیانه طالبان با زن افغان در خیابان‌های کابل

نجیب بارور، شاعر افغانستانی با بیان اینکه طالبان دوباره وحشت را حاکم کرده است، گفت: طالبان به دلیل گرایش‌های ایدئولوژیک بنیادگرایانه به عنوان نیروی فعال اجتماعی باور ندارد. طالبان یک بدنه از اجتماع انسانی که متشکل از زنان است را به رسمیت نمی‌شناسد و نگاه تبعیض‌آمیز نسبت به زنان دارد. زنان در حکومت طالبان از هیچ حق مدنی و آزادی فردی برخوردار نیستند و حتی ممکن است بدون داشتن محرم شرعی نتوانند از خانه بیرون بیایند.

کیهان خامنه ای روز گذشته ضمن حمایت تمام قد از طالبان، آن‌ها را نیروهای ملی نامید.

فیلم زیر: رفتار وحوش طالبان با یک زن افغان در خیابان‌های کابل را ببینید




www.youtube.com/watch?v=sY-CsWJf0JE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شاهین September 14, 2021 07:08 PM

فقط یک کلمه , خاک بر سر همه ملتها که هیچ عکسالعملی در مورد این همه جنایات انجام نمیدهند ، با این همه فجایع قسمتهایی از این کره زمین زیبا زخمی شده و هیچ کس به طرف این زخمها نمیرود که آن را بهبود بخشند از اینرو این زخم‌ها از جمله کشور عزیزمان ایران باعث سرطان در دنیا شده‌اند و ریشه دواندند، وای بر بشریت و دولت‌ها که سفره این جنایات را پهن کرده‌اند که این جنایات به همه کره زمین سرایت خواهد کرد ، مگر می‌شود قسمتی از بدن خودمان که انسان هستیم خراشی یا دردی پیدا کند و بگوییم خودش خوب می‌شود ، کره زمین هم مثل یک بدن می‌باشد ‌باید توجه به زخم های آن شود اگر نه به نابودی این جهان که از یک بدن ساخته شده است می‌شود !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: