آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 شهریور ماه 1400 = 17-09 2021

رئیسی از ترس بازداشت جرات نمی‌کند به نیویورک برود

نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل گفته براهیم رئیسی در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد بصورت مجازی سخنرانی خواهد کرد.

به گفته تخت‌روانچی هیات جمهوری اسلامی به سرپرستی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در نیویورک حضور خواهند داشت.

صداوسیما از قول تخت‌روانچی گفته که سخنرانی مجازی رئیسی به دلیل همه‌گیری کرونا است. این در حالیست که رئیسی هم اینک برای اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای در تاجیکستان به سر می‌برد.

چندی پیش شماری از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکایی از جو بایدن، رئیس جمهور خواستند که اجازه ورود رئیسی به خاک آمریکا را ندهد.

ابراهیم رئیسی از آبان ۱۳۹۸ در فهرست تحریم وزارت خزانه‌داری ایالت متحده آمریکا و از سال ۱۳۸۹ در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفته است.

رئیسی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مرگ در تابستان ۶۷ به نقش داشتن در اعدام هزاران زندانی سیاسی متهم است.

نهادهای حقوق بشری و مخالفان جمهوری اسلامی، همواره بر ضرورت تعقیب نقش رئيسی در نقض گسترده حقوق بشر در ایران تاکید کرد‌ه‌اند.




اردلان September 17, 2021 12:02 PM

رئیسی برای عوامفریبی و به امر اربابان بیگانه خود با عدم شرکت فیزیکی در اجلاس ساالانه سازمان فاسد ملل سبب به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان را پدید خواهد آورد!
این درصورتی ست که رئیسی این جنایتکار بنام خود بخوبی میداند که در صورت حضور او در نیویورک هیچگونه خطر جدی وی را تحدید نخواهد کرد و او تنها مطیع امر اربابان خود بوده و دیگر هیچ!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: