آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 شهریور ماه 1400 = 18-09 2021

حمله طالبانی های حاکم بر ایران به لباس تیم فوتبال زنان

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس ولایت گفت: موضوع طراحی لباس تیم فوتبال بانوان قابل توجیه و چشم پوشی نیست و فدراسیون باید پاسخگو باشد.

به گزارش فارس، احمد راستینه، در مورد لباس اعزامی تیم ملی بانوان به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که با حواشی زیادی روبرو بود، اظهار داشت: متأسفانه آنچه اتفاق افتاده نه قابل توجیه است و نه قابل چشم‌پوشی. وزارت ورزش مسئولیت دارد که این موضوع را پیگیری کند و فدراسیون هم به خاطر چنین قصوری باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: فرهنگ عفاف و حجاب، اصالت اسلامی ماست. فرزندان این سرزمین افتخار می‌کنیم که در فرهنگ دینی‌شان بحث حجاب و عفاف برایشان اهمیت زیادی دارد، اما آنچه دیده می‌شود برخی مدیران و مسئولین با تسامح و برنامه‌ریزی به دنبال تغییر نگاه و باور جوانان هستند.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس ولایت ادامه داد: بانوان ورزشکار ما همیشه خوش درخشیده‌اند؛ مانند بانویی که با چادر روی سکو ایستاد و فرهنگ اسلامی ما را به نمایش گذاشت. باید این نوع کار‌ها سرلوحه اقدامات مسئولان ما باشد.

این در حالیست که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از انتخاب مدل لباس تیم فوتبال زنان استقبال کرده و برخی سایت‌های ورزشی همچون سایت ورزش سه از فوتبالیست‌های زن ایرانی با عنوان «دخترانِ شیک‌پوش فوتبال ایران» نام برده است.

در تصاویر منتشرشده از اعزام این تیم به رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به تاشکند ازبکستان در روز چهارشنبه، ۲۴ شهریور، زنان ورزشکار ایران با کت و شلوار زنانه تیره‌رنگ دیده می‌شوند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: