آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 شهریور ماه 1400 = 18-09 2021

فیلم؛ مجوز شرعی سرکوب مخالفان طالبان: گوش گنید

مولوی مجیب‌ الرحمن انصاری امام جماعت مسجد جامع گازرگاه هرات و از مولوی‌های سرشناس گروه طالبان که مورد توجه و احترام برخی خبرنگاران جمهوری اسلامی نیز قرار گرفته است، در آخرین جلسات سخنرانی خود در جمع طرفداران طالبان، تهدید و سرکوب و کشتن مخالفان و تظاهرات‌کنندگان علیه امارت اسلامی را امری عادی و دارای پشتوانه شرعی اعلام کرده است.

وی در این سخنان که ویدئوی آن در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های مجازی منتشر شده اعلام می‌کند که حکومت اسلامی با دموکراس دارای تفاوت است، دموکراسی در افغانستان دیگر مرده است و کسی نمی‌تواند به خیابان بیاید و هر چه می‌خواهد به زبان جاری کند.

وی افزوده است: من از این منبر و به عنوان یک طلبه دین اعلام می‌کنم که هر کس به خیابان بیاید و بر علیه حکومت اسلامی شعار بدهد، شرعا از نظر دین مبین اسلام و قرآن و شریعت قرای محمدی مجاهدین حق دارند که آن‌ها را سرکوب کنند. پس کسانی که در دماغ انان بوی دموکراسی هست این را از دماغ خود بیرون کنند. آمریکا از افغانستان بیرون رفت و دموکراسی مرد. می‌خواهید در لوای حکومت اسلامی زندگی کنید، افغانستان از آن شماست، خانه شما و همه است اما اگر تطبیق احکام و حکومت اسلامی خلقتان را تنگ می‌کند، صدها و ده‌ها نفر رفتند، دروازه هم به روی شما باز است، شر و گور خود را گم کنید...




www.youtube.com/watch?v=2gQve9IfUgw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی September 19, 2021 12:57 AM

مولوی زور میزند خوب زور زنی
هرکه زور زد تا که طالب را به زور از پا درآرد
هر که زور زد بی حجاب با زور در افتد
هر که انکار کرد زور نزد امام جمعه و ایضا جماعت
آنقدر از زود گفت تا زدم زور
گ و ز من بازور أغا شد برابر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: