آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 مهر ماه 1400 = 27-09 2021

اثر تبلیغات دینی در کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تبلیغات ضد واکسن و واکسن‌ستیزی موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا اظهار کرد: نگرانی ما از موج بعدی است که بر اساس نظر اکثر صاحب‌نظران، در آبان‌ماه رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص فعالیت تیم‌های بهداشتی در انجام واکسیناسیون در استان خوزستان افزود: بیش از ۶۰ مرکز تجمیعی و بیش از ۲۰۰ تیم واکسیناسیون و ده‌ها تیم سیار واکسیناسیون با تمام امکانات در خدمت هم‌استانی‌ها هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: متاسفانه در پی تبلیغات ضد واکسن، واکسن‌ستیزی بعضی‌ها در لوای طب سنتی و عناد و دشمنی گروه‌هایی در فضای مجازی با ترساندن مردم از واکسن، موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: از همه مردم به ویژه مادران باردار خواهش می‌کنم حتما برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.



آرش September 27, 2021 07:35 PM

هیچ ربطی به تبلیغات دینی ندارد من بی دینم ولی هالو نیستم این واکسن توسط پزشکان و متخصصین زیادی رد شده است حتی کسانی که دست‌اندرکار این واکسن‌ها بوده اند هم اعلام خطر کردند ضمنا کافی است تا چشمانتان را باز کنید تا ببینید فقط بحث ایران نیست بلکه همه‌جای دنیا تظاهرات علیه واکسن اجباری آغاز شده است اگر راست می‌گویید در تلویزیون مناظره بگذارید بین طرفداران واکسن اجباری و مخالفان واکسن اجباری
نه به واکسن اجباری

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: