آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 مهر ماه 1400 = 27-09 2021

رفت و آمد خانوادگی؛ تجاوز به یک دختر ۱۰ساله در ایران

برپایه گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، یک دختر ۱۰ ساله در شهرستان پاوه از توابع استان کرمانشاه توسط یک مرد ۴۳ ساله با هویت “نریمان غفوری” مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گفته منابع هه‌نگاو، دختری (هویت وی نزد هه‌نگاو محفوظ است) که مورد تجاوز قرار گرفته، اهل سروآباد و ساکن شهرستان پاوه بوده و هم سن و سال دختر متجاوز بوده است. خانواده‌های این دو رفت و آمد خانوادگی داشته‌اند.

نریمان غفوری همان روز توسط نیروهای انتظامی بازداشت و به زندان دیزل‌آباد کرمانشاه منتقل شده و روز یک‌شنبه ۴ مهر (۲۶ سپتامبر) جهت برگزاری جلسه اول محاکمه به پاوه بازگردانده شده است.

منابع هه‌نگاو اعلام کرده‌اند که دختر ۱۰ ساله‌ای که مورد تجاوز قرار گرفته هم‌اکنون در منزل پدریش بدون دسترسی به خدمات مشاوره‌ای نگهداری می‌شود و وضعیت روحی و روانی وی نامناسب است.



خسرو September 28, 2021 03:03 AM

این جمله در این خبر چه معنی دارد؟ کدام دختر متجاوز؟ دقت کنید میگوید: به گفته منابع هه‌نگاو، دختری (هویت وی نزد هه‌نگاو محفوظ است) که مورد تجاوز قرار گرفته، اهل سروآباد و ساکن شهرستان پاوه بوده و هم سن و سال دختر متجاوز بوده است خانواده‌های این دو رفت و آمد خانوادگی داشته‌اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: