آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 مهر ماه 1400 = 27-09 2021

فیلم؛ مکرون رئیس جمهور فرانسه باز هم تخم مرغ خورد!

رئیس جمهور فرانسه بار دیگر مورد حمله یک شهروند قرار گرفت. پس از سیلی خوردن، این بار نوبت به پرتاب تخم مرغ رسید. در جریان بازدید مکرون از نمایشگاهی در شهر لیون فرانسه، فردی به سوی او تخم مرغ پرتاب کرد که بلافاصله این فرد بازداشت شد.




www.youtube.com/watch?v=t_8EhlQxP4w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سعید September 28, 2021 04:05 AM

با عرض سلام و دورود خدمت شما
خامنه ای و رئیسی قاتل به خوبی می دانند که در جهان جایگاه و ارزشی ندارند و تحریمها علیه رژیم فاسد جمهوری اسلامی تا به زانو دراوردن و تسلیم شدن خامنه ای و نوشیدن جام زهر توسط او باید ادامه داشته باشد و خامنه ای باید از رویا پردازی و ساخت موشک بالستیک و بمب اتمی دست بردارد اکنون رژیم ایران به دلیل اینکه نمی تواند نفت خود را بفروشد به قاچاق مواد مخدر و استخراج بیت کوین رو اورده است اما تحریمها باید بازهم بیشتر شود تا همه اقشار جامعه از ثروتمند تا فقیر حتی نتوانند یک نان بخرند و یا حتی نتوانند یک مرغ بخرند وقتی گرانی بیشتر از توان خرید مردم شد مردم به کف خیابانها خواهند امد و این رژیم را سرنگون خواهند کرد اگر رژیم پولی برای پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان لشگری و کشوری معلمان و کارگران بازنشسته تامین اجتماعی نداشته باشد مردم به کف خیابانها می ایند و قیام می کنند متاسفانه اقای بایدن از این رژیم می ترسد ولی اگر اقای ترامپ اکنون رئیس جمهور امریکا بود صبر نمی کرد و به این رژیم فرصت بیشتر نمی داد و دستور حمله نظامی را صادر می کرد خامنه ای هر روز گستاخ ترمی شود و اسرائیل نباید در برابر اقدامات تروریستی این رژیم سکوت کند و باید خودش را برای حمله نظامی و سرنگونی این رژیم اماده کند خامنه ای باید سه بار با صدای بلند در برابر مردم ایران و کشورهای جهان بگوید گوه خوردم غلط کردم و سپس اعدام شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: