آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 مهر ماه 1400 = 28-09 2021

فیلم؛ بیرحمی وحوش طالبان در افغانستان حد و مرز ندارد

فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از شلاق زدن یک نوجوان افغان توسط وحوش طالبان منتشر کرده اند. این مجازات وحشیانه در مقابل دیدگان ده‌ها نفر از مردم انجام گرفت. مشخص نیست که این نوجوان افغاان چه جرمی مرتکب شده است.

در همین حال گروه‌های مدافع حقوق بشر و همچنین دولت برکنارشده افغانستان از شورای حقوق بشر سازمان ملل خواستند که درباره قتل‌های هدفمند و جرایم منتسب به طالبان تحقیقاتی را آغاز کند. این درخواست‌ در حالی مطرح شده که اتحادیه اروپا در صدد تصویب قطعنامه‌ای در رابطه با افغانستان است.




www.youtube.com/watch?v=55q-t9UcMEU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آریا پارت September 28, 2021 11:19 AM

طالبان و آخوندها خلاف اسلام عمل نمیکنند این اعمال اسلام ناب محمد است که 1400 سال پیش برای تازیان وحشی صادر کرده مسلمانان مبادا از اسلام روی گردان شوید همین پسر 14 ساله در مقابل کسانی که از اسلام بد بگویند قد علم میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Seek September 28, 2021 11:30 AM

در اسلام پسری که به سن بلوغ میرسد مرد به حساب می‌آید بهرحال این نو جوانان بر چسب اسلام را پذیرا شده اند و در اسلام شلاق زدن و شلاق خوردند جزئی از قوانین شرع اسلام و فرهنگ اسلامی است این حقوق بشری‌ها ی مسلمان و مسلمه که ادعا می کنند که رفتار طالبان و دگر فرقه های وحوشت اسلام ربطی به این مذهب ندارد توصیه می‌شود قرآن و دگر منابع علوم اسلامی را مطالعه کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: