آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مهر ماه 1400 = 29-09 2021

ایران؛ یک زندانی را پس از ۲۰ سال حبس اعدام کردند+فیلم

اعدام تکان‌دهنده یک زندانی در حالیکه پیش تر تبرئه شده بود، پس‌از تحمل ۲۰سال زندان

عباسقلی صالحی ۴۲ساله و متأهل که روز سه‌شنبه پس از ۲۰سال حبس و زندان، جهت اجرای حکم اعدام به انفرادی زندان اصفهان منتقل شده بود، سحرگاه امروز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰ به‌دار آویخته شد.اجرای حکم اعدام در حالی است که پیش از این اتهام حمل مواد مخدر از پرونده وی حذف شده بود.

عباسقلی صالحی هنگام دستگیری ۲۲ ساله بود و به مدت ۲۰ سال در زندان بسر برده ‌بود. خانواده وی در بهت و ناباوری روز سه‌شنبه ۶ مهر برای آخرین ملاقات وی به زندان رفتند.

تهدید به پرونده‌سازی برای برادر عباسقلی صالحی

یکی از اقوام عباسقلی صالحی از تهدید پدر وی خبر داد.و گفت: «پدر عباسقلی را شدیدا تهدید کرده‌اند که هیچ سر و صدایی نشود. وقتی پدرش از داخل زندان بیرون آمد گفت مردم خواهش می‌کنم بروید. بچه‌ام را از دست دادم برای اون یکی درد سر درست نکنید. (برادر دیگر عباسقلی هم در زندان است)

جمهوری اسلامی برای ایجاد جو رعب و وحشت اقدام به اعدام زندانیان عادی می‌کند. بسیاری از زندانیان در زیر شکنجه‌های وحشیانه مجبور به اعتراف می‌شوند.

فیلم زیر: عصر دیروز عده زیادی از مردم و جوانان اصفهانی برای نجات جان عباسقلی و در اعتراض به حکم نفرت‌انگیز اعدام در ایران تا صبح در برابر زندان اصفهان ایستادند و بیدار ماندند. مادر سالخورده این زندانی نیز در محل بود و به حکم اعدام فرزندش اعتراض می‌کرد.




www.youtube.com/watch?v=crLMDIjLYxY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: