آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مهر ماه 1400 = 29-09 2021

نماینده سابق: مردم‌ منتظر اجازه ما برای‌ اعتراض نمی‌مانند

یک نماینده پیشن مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تا یک جایی می‌توانند طاقت بیاورند و هنگامی که مشاهده کنند چیزی برای از دست دادن ندارند، منتظر نمی‌مانند ما به آنها اجازه دهیم اعتراض کنند یا خیر.

به گزارش ایلنا، سهیلا جلودار زاده درباره این‌که باتوجه به شرایط کشور و کاهش قدرت خرید مردم و مسائل معیشتی کارشناسان هشدار می‌دهند اگر فکر و اقدامی برای وضعیت به وجود آمده نشود با اعتراضات مردمی روبه‌رو خواهیم بود؛ حال دولت در کوتاه‌مدت چه اقداماتی برای برون‌رفت از شرایط پیش آمده باید انجام دهد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی اکثریت مردم، جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

ن نماینده پیشین مجلس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین چیزی که در حال حاضر مورد نظر جامعه است حفظ تمامیت ارضی کشور و به اصطلاح حفظ کیان ملت ایران است و اگر هم تاکنون اعتراضات گسترده نداشتیم به خاطر این موضوعات است که البته این هم یک حدی دارد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: من معتقدم نباید بیخیال باشیم و فکر نکنیم مردم اعتراض نخواهند کرد چراکه اگر به تاریخ یک نگاهی بیندازیم خواهیم دید یک جاهایی هم اعتراض داشتند بنابراین باید وظیفه خودمان را به عنوان یک نهاد حاکمیتی به خوبی انجام دهیم تا مردم دچار مشکل نشوند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: