آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 مهر ماه 1400 = 05-10 2021

تلاش بیهوده اصلاح‌طلبان قلابی برای جلوگیری از سقوط نظام

یکی از دو نامزد معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸، در اولین سخنرانی رسمی خود پس از ۱۱ حصر خانگی، خواستار حفظ اصل نظام جمهوری اسلامی شد.

مهدی کروبی شامگاه دوشنبه در یک مراسم مذهبی محدود که در خانه غلامحسین کرباسچی، از رهبران حزب کارگزاران برگزار شد، گفت امیدوار است «اصل نظام محفوظ بماند و عیوب و نواقص آن برطرف شود.»

به گزارش رادیو فرانسه، این مقام پیشین جمهوری اسلامی که اکنون ۸۴ ساله است، همچنین از روح‌الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ستایش کرد، اما به میرحسین موسوی دیگر نامزد معترض به انتخابات سال ۱۳۸۸ که همچنان به همراه همسرش زهرا رهنورد در حصر خانگی است، اشاره‌ای نکرد.

کروبی گفت که حضورش در این مراسم با موافقت نیروهای امنیتی صورت گرفته است.

در سال‌های اخیر او اجازه یافت با برخی از نیروهای سیاسی دیدارهایی داشته باشد اما این نخستین سخنرانی او پس از گذشت ۱۱ سال از حصر خانگی‌اش به شمار می‌رود.

به‌رغم‌ گذشت بیش از یک دهه حصر، کروبی در جریان انتخابات اخیر جمهوری اسلامی با صدور بیانیه‌‌ای مردم را به شرکت در انتخابات دعوت و به‌دنبال آن خود نیز در انتخابات شرکت کرد. اما میرحسین موسوی به جبهه تحریم‌کنندگان انتخابات پیوست و مردم هم بطور گسترده نمایش انتخابات ار تحریم کردن.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: