آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 مهر ماه 1400 = 10-10 2021

برجام؛ صدراعظم آلمان: هفته‌های مهمی در پیش است

صدراعظم آلمان در سفر به اسرائیل بر تعهد کشورش به حفظ امنیت اسرائیل تاکید کرد و گفت: رژیم ایران باید فورا به مذاکرات هسته‌ای بازگردد، چراکه هفته‌های مهمی در مورد سرنوشت برجام در پیش است

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان امروز -یکشنبه- تاکید کرد که کشورش تعهد خود را در قبال اسرائیل حفظ خواهد کرد.

مرکل در هشتمین و آخرین سفر خود به اسرائیل با نفتالی بنت، نخست وزیر این کشور دیدار کرد و گفت: "من می‌خواهم از این فرصت برای تاکید بر این موضوع استفاده کنم که بگویم موضوع امنیت اسرائیل همیشه از اهمیت اصلی برخوردار بوده و موضوع اصلی هر دولتی در آلمان خواهد بود."

نخست وزیر اسرائیل هم گفت: "کسانی که در درگیری بین اسرائیل و گروههايی مانند حماس و حزب الله بو حامی آنها یعنی رژیم ایران بی‌طرفی خود را حفظ می‌کنند، قطب‌نمای اخلاقی خود را از دست داده‌اند و شما، صدراعظم، سال‌ها به عنوان یک قطب‌نمای اخلاقی برای کل قاره اروپا از اسرائیل حمایت کرده‌اید. "

نفتالی بنت افزود: اگر جهان بپذیرد که رژیم ایران به آستانه هسته‌ای برسد، این یک «لکه اخلاقی» و همچنین تهدیدی برای صلح جهانی خواهد بود. هیچ تلاشی برای آرام کردن رژیم ایران فایده‌ای ندارد ، زیرا آنها همچنان با جامعه بین‌المللی بازی می‌کنند و در عین حال ثبات منطقه را به چالش می‌کشند.

آنگلا مرکل نیز در مورد برجام گفت: ما به رژیم ایران اعلام می‌کنیم که آن‌ها باید فورا به مذاکرات بازگردند. هفته‌های مهمی در مورد سرنوشت برجام در پیش است.

این در حالیست که رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم ایران در تلویزیون حکومتی گفته: میزان اورانیوم غنی‌شده ۲۰درصدی ما از ۱۲۰ کیلو گرم عبور کرده است و جمهوری اسلامی می‌تواند اورانیوم فلزی را غنی‌سازی کند و برای اثبات این فرآیند، این کار را انجام داده است.



حقیقتگو October 10, 2021 08:00 PM

انکارتنها اسرائیل است صدمعبر درتحق یافتن فتنه بایدن و دمکرات هادربرداشتن تحریم هاوروان کردن میلیاردلاربه گنجینه خامنه ای شده است که بدفعات متوالی مقاماتی ازبایدن برای گول زدن اسرائیل وپذیرش فتنه اش به اسرائیل می فرستدد که بله باج دادن و برداشتن تحریم ها تنها راه مبارزه با بمب اتم سازی خامنه ای است بله خانم مرگل برای همین منظورومماشات کشورش با حکومت اخوندی به اسرائیل رفته است -آلمان اطراقگاه عظیم اقشارحزب الله وحماسی ها شده است پول شوئی ودادوستددهای مشکوک وغیرقانونی آنهابارها توسط ارگان امنیتی آلمان ردگیری وکشف شده است -بله ما حفاظت اسرائیل تضمین می کنیم-موقعی که اسرائیل آماج موشک پرانی حزب الله شده بود کجا بودید؟ چندی پیش هم بایدن برای اجرائی کردن فتنه اش بارهبران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نشستی برگذارکرده بود که با موفقیت انجام نشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: