آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 مهر ماه 1400 = 10-10 2021

آب شرب اینجا فاضلاب است و شرایط قابل تحمل نیست

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبی که به شادگان به عنوان آب شرب تحویل داده می‌شود فاضلاب است. این موضوع تبدیل به یک تراژدی ناتمام شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو در مورد وضعیت آب شرب و فاضلاب شادگان گفت: این موضوع تبدیل به تراژدی ناتمامی شده است. نمی توان به آب شرب شادگان، آب شرب گفت. زیرا آبی که به شادگان به عنوان آب شرب تحویل داده می شود، فاضلاب است.

وی مدعی شد: رئیس محیط زیست خوزستان اعلام کرده حداقل روزانه هزار و دویست مترمکعب فاضلاب خانگی شهر اهواز در رود کارون تخلیه می‌شود و این آب مستقیم پس از اهواز وارد شادگان می‌شود. مردم تابستان را با سختی سپری کردند و وضعیت آب شرب به هیچ وجه قابل تحمل نیست و هیچ مسئولی نباید در این رابطه سکوت کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان تأکید کرد: مردم با انواع بیماری‌های داخلی و پوستی مواجه هستند. این موضوع چه زمانی حل خواهد شد؟ اعتباراتی در این رابطه داده شد اما در شادگان هیچ اثری از آن ندیدیم.



حقیقتگو October 10, 2021 07:33 PM

حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد با وزیرنیرو درمورد آب فاضلابی گفتگو می کند وانکارهم وزیرنیرو تاکنون نمی دانسته است ویا چون موضوع مهمی برایش نبوده زیراکه خودش و خانواده محترم جانمازبدست اسلامی شان هم تاکنون آزاب فاضلاب می نوشیدند وپخت پزمی کرده اند سالم و سلامت هستند حالا اگرفردی به همین وزیرنیرو توهینی میکرد بی درنگ با ضرب و شتم دستگیربا برچسب جدائی طالبان به سالهازندان محکوم میشد حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد چرا به بیراهی می زنی وحقیقت را نمی گوئی که خامنه ای فاشیست تازی درصدد وادارکردن مردمان خوزستان به تخلیه کردن استان خوزستان است که طبق قراردادش به چینی ها تحویل دهد حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد دقیقا" این دلیل را میداندولی چون حجت الاسلام بودنش وعبا وعمامه اش ومواجبش به خطرمی افتددبایدبرای اظهاروجود کردن وزیرنیرو را پیدا کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: