آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 مهر ماه 1400 = 12-10 2021

مجلس؛ اموال آخوند صد میلیاردی محرمانه و امنیتی است

روزنامه شرق نوشت: ماجرا از مصوبه‌ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد، به مجلس دهم و حالا یازدهم رسیده است. در مجمع، افشای اموال مسئولان جرم و مستوجب مجازات‌های سخت دانسته شد. در مجلس دهم نیمه‌اصلاح‌طلب، اصولگرایان مدعی شفافیت در انتشار اموال مسئولان شدند؛ اما حالا در مجلس تماما اصولگرا نه‌تنها محرمانگی آن را تأیید کرده‌اند؛ بلکه حتی مهر امنیتی هم بر آن زده‌اند.

حتی همان زمانی هم که این مصوبه در مجمع تشخیص، مشمول محرمانگی شد، روزنامه کیهان یادداشتی انتقادآمیز درباره آن نوشت؛ اما این روزها که خود مجلس اصولگرا هم نه‌تنها بر این محرمانگی اصرار دارد، بلکه مهر امنیتی هم به آن زده است، خبری از اعتراض نیست.

تا این لحظه حتی یک گزارش یا خبر هم درباره مسئولی که به علت عدم درج اطلاعات اموال خود در سامانه مشمول مجازات شده باشد، منتشر نشده است. با توجه به اینکه در آیین‌نامه مصوب‌شده در قوه قضائیه آمده است که ثبت اطلاعات باید با رعایت سازوکارهای امنیتی، حفظ محرمانگی و حریم خصوصی و همچنین صحت و تمامیت داده‌ها باشد، احتمال استنکاف یک مقام مسئول از درج اطلاعات هم ذیل همان بحث محرمانگی و امنیتی قرار گرفته است!

این در حالی است که در سال 94 تا دو هفته پیش از تصویب نهایی آن در مجمع تشخیص مصلحت و در زمانی که هنوز در دست بررسی بود، اعضای مجمع مردد بودند که اعلام اطلاعات دارایی‌ها در حد خوداظهاری باقی بماند یا به اطلاع عموم برسد. بعد از دو هفته اما اعضای مجمع به این نتیجه رسیدند که اطلاعات دارایی‌های مسئولان نه‌تنها نباید به اطلاع عموم برسد، بلکه افشای آن محرمانه است و مجازات در انتظار افشاکنندگان سهوی و عمدی آن خواهد بود.




اردلان October 12, 2021 10:36 AM

آنچه عیان است چه حاجت به بیان است!
هرچه مردم در برابر ظلم و ستم سران بی سروپا و اشغالگر رژیم به سکوت خود ادامه دهند به احتمال زیاد روزی خواهد رسید که همراه داشتن تصویر رهبران رژیم توسط مردم به هنگام خارج شدن از خانه ها اجباری خواهد شد و چنانچه کسانی فراموش کرده باشند و یا نخواسته باشند عکس ملاهای نکبت را همراه خود به خیابان بیاورند توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مجازات خواهند رسید!
و با تکرار آن بطور حتم اعدام خواهند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو October 12, 2021 04:37 PM

چهل وچندسال است که عبابردوشان تازی ورهبرهایشان درایران ازساده زیستی پیامبروامام های اسلام چه دربالای منیروچه رادیو و تلویزیون هاگفته ومی گویند و چه درکتوب مذهبی منتشرکرده اند که بله ثروتی نداشته اند وبا تکه نانی وخرمائی ولیوان شیری زندگی میکردند البته این دروغ ها برای اقشارتوهم زده وارتجاعی و بیسواد که عاری ازفهم و شعوربوده وانسان نمائی بیش نبوده ونیستند وهمانند چهارپایان بدنبال چوپان های عبابردوشان روانند قابل قیول بوده و می باشد ولی حقیقت آنست که این اقشاربرای تصاحب کردن و افزدون به ثروت شان ازراه چپاول هرآنچه که مردمان داشتند وکشتن آنهابا حمله ویورش بردن به شهرها و خانه ها دریغ نمی کردند-فقط ازدوران ولایت فقیه شدن خامنه ای تا کنون اگرهرروزلاقل فقط20 میلیون دلاروآنهم فقط ازدرآمدهای نفتی دزدیده باشدواندوخته کرده باشد چه قروتی کلانی دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: