آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 مهر ماه 1400 = 12-10 2021

منبع داخلی: حاکمان جامعه اگر شکار کنند شکار خواهند شد!

روزنامه آرمان در مقاله‌ای با اشاره به اوضاع فاجعه بار معیشتی مردم ایران نوشت: اگر ملتها به نقطه‌ای برسند که چیزی برای از دست دادن نداشته باشند غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند.

مقاله در ادامه با اشاره به این‌که ملت در حال حاضر به «ابعاد پیدا و پنهان حکمرانان آگاه است» ادامه می‌دهد: «حکمرانان جامعه اگر تهدید کنند تهدید می‌شوند؛ اگر شکار کنند شکار خواهند شد! اگر ملتها به نقطه‌ای برسند که چیزی برای از دست دادن نداشته باشند چنین ملت هایی غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند!

این منبع نوشت: سؤال ملت این شده است چرا با وجود این حجم از ثروت های طبیعی مثل نفت، گاز و... وضعیت اقتصاد، معیشت و رفاه آنان دچار مشکلات اساسی شده است و به تعبیری ایراد و گره کار از کجاست؟ و سؤال مهم‌ترشان این است که آیا روش و منش حکمرانی باعث و بانی واقعیت‌های امروز نیست؟!»




سیاوش October 12, 2021 03:17 PM

شیشه عمر این اژدهای ۴۳ ساله با رعب و وحشت انداختن بر جان طرفداران و گردانندگان آن خواهد شکست مردم چیزی برای از دست دادن ندارند باید به فاز انتقام و خشونت علیه این بیشرفهای جنایتکار رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


وطن دوست October 12, 2021 03:30 PM

حاكمان دزد و غارتگر كه همواره بفكر خودشون و قدرت خودشون بودن و هستن و تمام ثروت ايران را خرج جاه طلبي خود كردن و ايران را به اين وضع دچار كردن اما ما ملت بايد بر عليه اينها بلند شويم و اينها را به ذباله دان بريزيم بدونن كه سركوب ديگه در مقابل ملت گرسنه و ذليل حواب نميدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: