آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 مهر ماه 1400 = 12-10 2021

پاسخ تازه و دندان شکن جمهوری آذربایجان به رژیم ایران

کسانی که به دنبال تروریست‌ها در جمهوری آذربایجان هستند باید اطراف خود را خوب نگاه کنند

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان امروز با بیان اینکه رژیم تهران با ادعاهای بی پایه و اساس از جمله حضور تروریست در مرزهای مشترک در حال اتهام‌زنی به باکو است، گفت: توصیه ما به کسانی که در تلاش برای یافتن تروریست‌ها در اینجا هستند، این است که اطراف خود را خوب نگاه کنند.

به نوشته وبگاه روزنامه «ینی شفق»، این سخنگوی آذربایجانی افزود: متأسفانه حکومت ایران از کمپین توهین‌آمیز خود علیه آذربایجان دست نمی‌کشد. ما به طور قاطع چنین اتهاماتی را رد می‌کنیم. تهران به این اتهامات بی اساس متوسل شده است، زیرا باکو از ورود غیرقانونی کامیون‌های ایرانی به آذربایجان جلوگیری کرده است.



حقیقتگو October 12, 2021 07:29 PM

انکارمدت های مدیدی خامنه ای وسپاه برای تصاحب آذربایجان نقشه کشیده بودند که بله کامیون های ایرانی که بارها ازطریق آدربایجان به روسیه تردد داشته اند وبهمین دلیل هم شک مقامات مرزی آذربایجان را برنمی انگیزند وامری روزمره برایشان شده پس میشود اقشاری نظامیون مصلح زبده سپاه رادرکانتیرهای کامیون های ایرانی مخفی کردوبرای حمله وتصاحب صاعقه واربه درون آذربایجان فرستادوارمنستان هم همزمان به آذربایجان حمله خواهد کرد درحقیقت محض فتنه خامنه ای و ارمنستان برای تصاحب آذربایجان ! اگرهم این بحران به سازمان ملل کشانده شود روسیه وچین هرگونه قطعنامه ای برعلیه حکومت اخوندی وتو خواهند کرد بایدن هیچکاره وذلیل وخوارشده هم میکروفن بدست ظاهرمیشود محکوم می کند!انکاراسرائیل این مورد را کشف کرده است وبه حکومت آذربایجان اطلاع داده است شکست فتنه خامنه ای توسط اسرائیل !

گزارش یا اعتراض به این نظر


bahram October 13, 2021 12:12 PM

آذربایجان همیشه لقمه پر چرب و نرمی برای جمهوری اسلامی بوده،ولی همیشه تو دهانش و گلوی گشادش گیر کرده،برای همین از هیچ کمکی به ارمنستان دریغ نکرد،حیدر علی اف خیلی روشن گفت که آره میگویندایران برادر ماست ولی این برادر به ما سیب زمینی داد و به ارمنستان موشک و نفت مجانی و هزاران کمک دیگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: