آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 مهر ماه 1400 = 12-10 2021

برجام؛ موضع کاخ سفید پس از دیدار با هیئت اسرائیلی

پنجره دیپلماسی در تعامل با رژیم ایران همیشه باز نمی ماند

سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به سئوالی در باره دیدار یک هیئت اسرائیلی از واشنگتن گفت: پنجره دیپلماسی برای تعامل با رژیم ایران برای همیشه باز نخواهد ماند.

به گفته سخنگوی کاخ سفید، ایران از جمله موضوعاتی بوده است که درباره آن با تیم اسرائیلی به سرپرستی «یائیر لاپید» وزیر خارجه، در واشنگتن بحث و گفتگو صورت گرفته است.

از سوی دیگر سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی از سفر "انریکه مورا" معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران در روز پنجشنبه خبر داد.

در همین حال اذعان به شکست سیاست‌های میهن بربادهٔ اتمی و بن‌بست نظام در مذاکرات برجام، مضمون مشترک مطالب برخی روزنامه های داخلی است.

از جمله روزنامه "مستقل" در مطلبی با عنوان "فاجعه‌ای به پهنای ایران" ضمن اشاره به بحران آب و فاجعه فرو نشست زمین در شهرهای مختلف نوشته است: آقایان باید به فاجعه پیش آمده ورود کرده و همه چیز را به پای بحث هسته‌ ای قربانی نکنند. بدانند و آگاه باشند که از عوامل اصلی عقب‌ماندگی بخش کشاورزی که منجر به فاجعه فوق گشته، تحریم‌های کمرشکنی است که از ناحیه هسته‌ ای متوجه ما شده که خود باعث عدم ورود تکنولوژی و شیوه‌های علمی کِشت گشته.



اخوندی October 13, 2021 06:44 AM

این رهبر مسلین چهان که حتی در امور مهد کودکها هم دخالت می کند چرا در موردی به اهمیتی که برابر با بقای ایران سکوت کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: