آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 مهر ماه 1400 = 15-10 2021

اعلام آخرین آمار کشته های آشوبگری حزب الله در بیروت

صلیب سرخ لبنان روز جمعه اعلام کرد که با کشته شدن یکی از زخمی‌های درگیری دیروز در منطقه الطیونه، شمار قربانیان درگیری ها به هفت تن رسیده است.

تجمع روز پنجشنبه عناصر حزب الله در اعتراض به دستور قاضی تحقیقات پرونده انفجار تابستان ۱۳۹۹ بندر بیروت مبنی بر بازداشت تعدادی از وزیران و نمایندگان نزدیک به این گروه شبه نظامی به خشونت کشیده شد و بنا به اعلام رسانه‌ها دهها کشته و زخمی برجای گذاشت.

در پی این درگیری‌های خونین، وزارت خارجه آمریکا ضمن دعوت از لبنانی‌ها به حفظ آرامش و کاهش تنش‌ها در بیروت تاکید کرد که اقدامات حزب‌الله حاکمیت لبنان را تضعیف می‌کند.

از سوی دیگر رئیس حزب الکتائب لبنان گفت که حزب‌الله با اقدامات خشونت‌بار خود می‌خواهد پرونده انفجار بندر بیروت را زیر خاک کند.

وی گفت که حزب‌الله همه ابزارهای خود را به کار گرفته تا بر حکومت لبنان مسلط شود و در این رستا اقدام به کاربرد سلاح کرده و ریاست جمهوری را تعطیل و روند شکل‌گیری حکومت‌ها را از کار انداخته است.




حقیقتگو October 15, 2021 08:14 PM

موضعگیری وزارت خارجه بایدن چقدرچندش آوروتمسخرآمیزاست که بله لبنانی ها دعوت به حفظ آرامش و کاهش تنش‌هادر بیروت تاکید می کند وبرای لبنانی ها دلسوزی ارزان قیمت می کند که اقدامات حزب‌الله حاکمیت لبنان را تضعیف می‌کند انکارمردم لبنان کوروگروچلاق بودند این مورد را نمی دانستند وزارت خارجه امریکا نمی دانید قدعلم کردن ها وترورکردن حزب الله چه پشیبانی مالی عظیمی دارد و ازکجا تامین میشود؟ هرمحموله نفتی مجانی خامنه ای تازی ودزد به لبنان ارزش 200میلیون دارد که دربست به حزب الله تقدیم شده ومیشود که درکشورهای همجواربفروشدو به دلارتبدیل وبه ثروتش اضافه کند شرم نمی کنید بجای حمایت واقدام عملی ازمردم لبنان برای رهائی ازشرحزب الله آنها را به آرامش ودرحقیقت محض به سکوت کردن درمقابل حزب الله دعوت می کنید؟ماله کش های حزب الله کاخ سفید نشین شده ! ا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: