آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 مهر ماه 1400 = 15-10 2021

واکنش پاسدار شمخانی به افشاگری جمهوری آذربایجان

دبیر شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی به سخنان رئیس جمهور جمهوری آذربایجان واکنش نشان داد.

الهام علی‌اف پیش تر گفته بود: حکومت ایران از مناطق اشغالی سابق جمهوری آذربایجان (در اشاره به مناطق تحت اشغال جمهوری ارمنستان که در پی آتش‌بس قره‌باغ آزاد شد) برای انجام قاچاق مواد مخدر به اروپا به مدت حدود ۳۰ سال استفاده می‌کرد.

پاسدار علی شمخانی، در واکنش به این اظهارات در توئیتر نوشت: بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن نیت و تدبیر نیست.

وی افزود: اتهام زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می شناسد (!!) اثری جز بی اعتبارسازی کلام گوینده ندارد. مراقب دام های پر هزینه شیاطین باشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نیز در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آذربایجان گفته: طرح چنین اتهامات رسانه ای صرفا در راستای منافع اسرائیل می باشد.



وطن دوست October 15, 2021 10:28 PM

ميگن آب بريزيد به همان جايي كه ميسوزد ديگه كي شما را باور داره بقول خود احمدي نژاد رئيس جمهور دست نشانده خودتان گفته به شما برادران قاچاقچي همه مردم چه در داخل و يا خارج ميدانند كه شما نصف درآمدتان از قاچاق مواد مخدر است شما جوانان را در ايران و ديكر كشورها بدبخت كرديد دقيقا رئيس جمهور اذربايجان درست گفته كار شما هميشه همين بوده شما كجا مبارزه با مواد مخدر ميكنيد حرومزادهاي خونه خراب ايران و منتظقه را ويران كرديد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: