آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 مهر ماه 1400 = 16-10 2021

نشست‌ سه‌ جانبه اسرائیل با آمریکا و روسیه درباره ایران

همزمان با نزدیک شدن زمان سفر نخست‌وزیر اسرائیل به روسیه، سفیر این کشور در مسکو اعلام کرد که تل‌آویو، واشنگتن و مسکو درباره برگزاری نشستی سه‌جانبه درباره ایران و سوریه به توافق رسیده‌اند.

الکساندر بن زوی، امروز (شنبه)، در گفت‌و‌‌گو با خبرگزاری «اسپوتنیک» در این خصوص گفت: تل‌آویو با مسکو و واشنگتن درباره برگزاری یک دیدار سه جانبه پیرامون سوریه و ایران در سطح رؤسای شورای امنیت ملی به توافق رسیده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که تل‌آویو اخیرا اعلام کرد که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر اسرائیل در تاریخ ۲۲ اکتبر (شش روز دیگر) با دعوت رسمی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور روسیه برای دیدار با او به سوچی سفر خواهد کرد.

طبق اعلام دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل و رئیس‌جمهور روسیه درباره «طیف وسیعی از مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی و مسائل مهم منطقه‌ای از جمله ایران» صحبت خواهند کرد.



حقیقتگو October 16, 2021 07:39 PM

حکومت اسرائیل باید دلیل این نشست بشدت موشکافی کند بایدن وپوتین درصدد گول زدن و منصرف کردن اسرائیل درحمله نظامی به ایران هستند روسیه برخلاف آنچه که محافظت ازکشوراسرائیل می نمایاند با حکومت آخوندی و بشاراسد و حزب الله دربراندازی کشوراسرائیل حمایت کرده ومی کند بایدن همان روش اوباما را درپیش گرفته است پس مانع اصلی دراین میان اسرائیل است درزمانی که اسرائیل هدف موشک باران تروریست هالبنانی قرارگرفته بود نه روسیه و نه امریکا اقدام عملی موثری برعلیه آنها انجام ندادند! بمب اتم سازی خامنه ای نه برای روسیه و نه برای اتحادیه اروپا اهمیتی داشته ودارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: