آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 مهر ماه 1400 = 18-10 2021

مادرتان عزادار نعش نکبت‌ رهبر جمهوری اسلامی شود!

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران امروز نوشت که به توصیه مقامات امارات، احمدی‌نژاد سفر خود را به دبی نیمه کاره گذاشت و یکشنبه شب امارات را به مقصد تهران ترک کرد. این منبع افزود: احمدی‌نژاد موفق نشد در سفر خود به دبی هیچیک از اهداف خود را متحقق کند."

مادرتان به عزایتان بنشیند که یک روده راست توی شکمتان نیست!

سایت دولت بهار «رسانه نزدیک به احمدی‌نژاد» در مطلبی با تیتر «مادرتان عزادار نعش نکبت‌تان شود!» در واکنش به خبر خبرگزاری فارس نوشت: می‌گفتند احمدی‌نژاد ممنوع‌الخروج است و قرار است اگر اجازه خروج به او برای بازدید از اکسپو را ندهند، در فرودگاه سر و صدا کند! اما احمدی‌نژاد با "پاسپورت سیاسی" و کاملا رسمی رفت امارات و مورد استقبال مقامات ایرانی هم قرار گرفت. عکسی را منتشر کردند و گفتند احمدی‌نژاد به غرفه اسرائیل رفته است اما غرفه ویتنام بود! گفتند احمدی‌نژاد نمی‌آید و پناهنده می‌شود اما حالا احمدی‌نژاد درحال بازگشت است و همین‌ها دوباره همه جا شایعه پخش کرده‌اند که اماراتی‌ها او را دیپورت کرده‌اند! مادرتان به عزایتان بنشیند که یک روده راست توی شکمتان نیست!

احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم از همراهان احمدی نژاد در همین رابطه به سایت دیده بان ایران گفت:

«خبر دیپورت آقای احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر ایشان ۵ روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان آقای احمدی نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبر سازی کذب دیگر مانند خبر بازدید ایشان از غرفه اسرائیل منتشر شد که اساساً نادرست است.»

این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: «تعدادی از همراهان ایشان زودتر و تعدادی هم همراه ایشان پس از پایان سفر به تهران آمدند.هیچگونه توصیه ای از سوی مسئولان کشور امارات مبنی بر ترک این کشور به آقای احمدی نژاد منتقل نشده است و سفر ایشان طبق برنامه و پس از ۵ روز به اتمام رسیده و آقای احمدی نژاد یکساعت قبل امارات را به مقصد تهران ترک کردند»

نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر درباره دلایل انتشار این خبر به دیده بان ایران گفت: «انتشار این نوع خبر سازی نشان می دهد استقبال بین المللی از دکتر احمدی نژاد موجب نگرانی افرادی شده که خودشان یا افرادی که مد نظر آنهاست چنین محبوبیت بین المللی و چنین امکانی برای سفر ندارند. این نوع خبرسازی ها کذب بوده و در جهت انحراف افکار عمومی صورت می گیرد»

رادیو فرانسه پیش تر در این باره گزارش داده بود که خبرگزاری فارس توضیحی نه در مورد "توصیۀ اماراتی‌ها" به احمدی نژاد داد نه دربارۀ اهداف متحقق نشدۀ او در امارات. اما، همزمان با حضور احمدی نژاد در دبی، یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد، سازمان اطلاعات خارجی اسرائیل، نیز برای شرکت در کنفرانس "فرای تجارت" که با حضور صدها تن از رؤسای شرکت‌های اسرائیلی و اماراتی در ابوظبی برگزار شد، وارد امارات شده بود.

رئیس پیشین موساد که نقش مهمی در عادی سازی مناسبات اسرائیل و امارات و امضای توافقات ابراهیم داشته در کنفرانس ابوظبی ظرفیت‌های همکاری‌های اسرائیل و امارات را بی نهایت خواند و گفت که مناسبات دو کشور "تازه در حال گرم شدن" است.




www.youtube.com/watch?v=kXOPPc_jjeM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی October 19, 2021 12:04 AM

نکبت
ننه ات گر به عزای تو نشیند چه شود
خس و خاشاک همگان خرم ودلشاد شوند
مملی لطفی کن سر گزار روی زمین و تو بمیر
کفن و دفنت با ما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: