آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 مهر ماه 1400 = 18-10 2021

شمارش معکوس و زنگ خطر شورش جوانان و گرسنگان

روزنامه مستقل در تهران در مقاله ای با هشدار به سران نظام نوشت: باید مانع از بروز پدیده‌هایی چون شورش های بیکاران و گرسنگان شویم.

این روزنامه نوشت: کوچک شدن ظرفیت اقتصاد ایران و به تبع آن بیکاری و تورم و در نهایت کوچک شدن سفره‌های مردم هشداری برای مسئولان اقتصادی و سیاسی کشور است. آیا باید در شرایطی که بخش تولیدی کشور در ضعیف‌ترین برهه خود به سر می‌برد و بخش عمده نقدینگی به سوی سوداگری ارز و سکه رفته است و نیز کارگران بسیاری بیکار شده‌اند، اقشاری محدود هم‌چنان در نهایت رفاه به سر برند»

مقاله در ادامه با اشاره به اعتراضات سال ۹۸ می‌نویسد: حتی حوادث آبان نیز باعث نشد تا در نحوه حکمرانی تغییر نگرش رخ دهد و یا سیستم اقتصادی کشور اصلاح شود. تاب‌آوری جوانان و اقشار سرخورده تا حد مشخصی است، از آن مرحله به بعد این قشر دیگر دلیلی برای سکوت نمی‌بیند و اقدام به واکنش می‌کند. اخبار آسیب‌های اجتماعی و نیز گزارش های کوچک شدن سفره مردم و حذف مواردی چون گوشت و مرغ به‌مثابه شمارش معکوس و زنگ خطر است

این روزنامه در پایان نوشت: پس لازم است تا پیش از پایان این شمارش با اصلاحات اقتصادی و اقدامات اساسی و تاثیرگذار مانع از بروز پدیده‌هایی چون شورش های بیکاران و گرسنگان شویم.



شکارچی آخوند October 18, 2021 11:17 PM

بی صبرانه منتظر روزی هستیم که در کف خیابانها انتقام سختی از سران حکومت منحوس بگیریم به صغیرو کبیر حرامزادگان حکومت رحم نخواهیم کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آریا پارت October 19, 2021 10:35 AM

حرفی که زدم حقیقت داره اگر حقیقت برای شماها تلخ هست با تلخی زندگی کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: